| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA ETIKET MIKROPIVOVARN V SLOVENIJI
Avtorji:Vindiš, Maruša (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vindis_Marusa_2016.pdf (2,05 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Sodobni trg, na katerem se vsak dan pojavi na tisoče novih izdelkov, bi bilo nemogoče obvladati brez doslednega načina označitve, ki omogoča prepoznavanje vsebine znotraj ovoja, s katerim je obdan izdelek. Etiketa že več tisočletij omogoča identifikacijo izdelka, skozi razvoj pa je pridobila tudi druge funkcije, kot sta funkcija opisovanja in funkcija promoviranja. Etiketa odjemalcem lajša nakupni proces in omogoča razlikovanje različnih proizvajalcev istovrstnih izdelkov. Zmanjšuje tveganje, ki ga pri nakupu zaznavajo odjemalci, saj lahko s pomočjo etikete ponovno najdejo izdelek, s katerim so bili zadovoljni, ali se izognejo izdelku, s katerim niso bili zadovoljni. Etiketa je hkrati tudi pomembno orodje tržnega komuniciranja, saj je v neposrednem stiku z odjemalci, zato se mora skladati s celostno podobo blagovne znamke, hkrati pa mora pritegniti pozornost odjemalca in ga prepričati k nakupu. Diplomski projekt se osredinja na etikete mikropivovarn, ki so zadnje čase v razcvetu tako v Evropi kot tudi v Sloveniji in omogočajo zahtevnejšim pivcem piva diverzificirano ponudbo piv unikatnega okusa. Izdelke številnih slovenskih mikropivovarn že lahko najdemo na policah maloprodajnih prodajaln, opremljene z etiketami številnih različnih motivov in stilov. V raziskavi, katere namen je bila analiza etiket slovenskih miropivovarn, smo preučevali všečnost, osebnost in pritegnitev pogleda pri posamezni etiketi. Želeli smo izvedeti, kako pomemben dejavnik nakupa piva je etiketa in kako se pri tem razlikujejo ženske in moški. Ugotovili smo, da je etiketa pivovarne Bevog pri anketirancih najbolj všečna etiketa v naboru analiziranih etiket, bila pa je tudi največkrat izbrana kot nakupna odločitev, če bi se odločali na podlagi dizajna. Pomembnost dizajna se razlikuje glede na nakupni položaj, v katerem se nahajajo odjemalci, saj je dizajn za odjemalce pomembnejši, ko kupujejo pivo za posebne priložnosti, in manj pomemben pri kupovanju za osebno porabo. Med moškimi in ženskami lahko opazimo različno stopnjo pomembnosti dizajna etikete, saj je ženskam dizajn pri odločitvi o nakupu pomembnejši kot moškim. Preverjali smo tudi, kateri element na etiketi najbolj pritegne pogled anketiranih, in ugotovili, da v večini primerov najbolj pritegnejo elementi ilustracije, zato bi morali biti mikropivovarji pri izbiri slikovnega materiala etikete še posebej pozorni. S preučevanjem osebnosti etiket smo želeli ugotoviti, katere osebnostne lastnosti etiketam pripisujejo anketirani, saj lahko z njihovo pomočjo določimo ciljne skupine za izdelek.
Ključne besede:etiketa, mikropivovarna, nakupno odločanje
Leto izida:2016
Založnik:[M. Vindiš]
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:12609052 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AQ2GQNYJ
Število ogledov:778
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ANALYSIS OF MICROBREWERY BEER LABELS IN SLOVENIA
Opis:Contemporary market creates thousands of new products every day. Having control over the market would be more than impossible task without having effective means of labelling that enable the recognition of the content hidden in the opaque container. Label serves as the identification tool for more than thousands of years and has gained other functions throughout its evolution, such as description and promotion of a product. Label facilitates the buying process and differentiates producers. What is more, labelling reduces effort and risks since consumers can easily recognize the products they have had good experience with and the products that did not perform as expected. In addition, label is also an important promotional tool that creates a direct contact with the consumer. Therefore label should match corporate brand image as well as attract the consumer’s attention and seal the deal. The diploma thesis focuses on microbrewery labels. Microbreweries are blooming not only in Europe but also in Slovenia. Such breweries diversify beer offerings and create unique flavours to satisfy sophisticated consumers. Many Slovenian microbrewery beers can be already found in retail stores in Slovenia equipped with variety of authentic labels. Our study attempted to analyze five Slovenian labels on different dimensions. The likeability and personality of each label was examined and the study also has tried to determine the element that attracts the sight the most. What is more, the importance of label design as a decision factor was investigated from the perspective of each gender. The research proved Bevog’s label to be the most likeable in the set. The Bevog label has been also selected to be the number one choice of purchase based on the design. Furthermore, the importance of design depends on the buying situation consumers are facing since the research proved, the design is more important when purchasing for special occasions than for personal consumption. The differences can also be noticed in between gender as women consider design of the label to be more important than man. Moreover, we tried to determine the element on each label that attracts eyes the most. The results show consumers are mostly attracted by elements of image or illustration on the label. This is why we strongly advise, microbreweries should be especially careful when choosing image material when designing a label. Lastly, our research assigned personality traits to each label. By doing so, we can appoint target group for each label that possesses similar attributes.
Ključne besede:Label, Microbrewery, Buying decision behaviour


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici