| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ODZIV REŠEVALNE ENOTE NA PROMETNE NESREČE NA PRIMERU ZDRAVSTVENEGA DOMA HRASTNIK
Avtorji:Selimović, Mirela (Avtor)
Laković, Stanko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Selimovic_Mirela_2016.pdf (2,58 MB)
MD5: 4AC350300EDAA491CEF27AD1A1272EC2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:V uvodu diplomskega dela smo pisali o prometnih nesrečah v Sloveniji, o vzrokih za nastanek le teh, delitvi in delitvi glede na vremenske razmere, o dolžnostih ravnanja ob nastanku prometnih nesreč, prometni varnosti v Sloveniji in viziji nič. Nadaljevali smo z ukrepi ob prometnih nesrečah. V primeru nezgod so na prvemu mestu policisti, gasilci in reševalci, ki s svojim delom rešujejo in hkrati ogrožajo lastna življenja. Osredotočili smo se na reševalno ekipo zdravstvenega doma Hrastnik in podrobneje opisali njihov način dela ob nastanku prometne nesreče. Prvi korak je klic na nujno telefonsko številko 112, kjer dobimo Informacijski center, ki posreduje podatke o nesreči reševalnim ekipam. Odzivni in reakcijski čas v Sloveniji je v primerjavi z Evropo na enemu od zadnjih mest, ob izboljšanju le tega, bi reševalne ekipe prišle na kraj nesreče v krajšem času in posledično rešile ter olajšale stanje ponesrečencev. V diplomski nalogi bomo podali tudi ukrepe za izboljšanje v informacijskih centrih ter nujnih prevozih.
Ključne besede:Prometna nesreča, reševalna enota
Leto izida:2016
Založnik:[M. Selimović]
Izvor:Maribor
UDK:614.86(043.2)
COBISS_ID:19984150 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:X0GSHV0Y
Število ogledov:724
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RESCUE UNIT TRAFFIC ACCIDENT RESPONSE TIME IN THE CASE OF HEALTH CENTER HRASTNIK
Opis:In the introduction we were writing about road accidents in Slovenia. We explained their causes, division depending on weather conditions and traffic safety. We continued with measures of an accident. Rescue teams, fire fighters and police are the first one who came to road accidents to help injured people and save lives, but on the other hand they risk their own life. We focused on rescue team in health center Hrastnik and described their way of responding in case of road accidents. First step, after the accident, is to call emergency number, which is 112 in Slovenia. This mean information center. They forward information of road accidents to the rescue teams. Compared to Europe are we in one of the last places, according to our response and reaction time. By improving that, rescue teams arrived at the road accidents before and would save more injured people. We wrote about suggestions how to improve working in information centers and emergency transport.
Ključne besede:Road accident, Rescue team


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici