| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MERJENJE USPEŠNOSTI PRODAJNIH AKTIVNOSTI NA OSNOVI PROFILIRANJA IN SLEDENJA UPORABNIKOV PREKO STORITEV V OBLAKU
Avtorji:ID Kraut, Bojan (Avtor)
ID Brumen, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kraut_Bojan_2016.pdf (7,08 MB)
MD5: CDBABF148508D334460F22278ECF75C7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrski nalogi na kratko opišemo tehnologijo oblaka, ter velikih podatkov, ki so osnova za tehnološko platformo, s katero je bila naloga izvedena. Dotaknemo se razvoja mobilne tehnologije, ki nas dandanes spremlja že na vsakem koraku, in kako jo oglaševalci uporabljajo sebi v prid, ter tudi prihajajočih tehnologij, kot je obogatena resničnost ter nosljive tehnologije. Usmerimo se v televizijsko oglaševanje, profiliranje uporabnikov ter spremljavo gledanosti, ki jo je mogoče preko digitalne televizije spremljati, hkrati pa opišemo sistem za masovno zajemanje spletnega prometa ter poiščem korelacije med podatki gledanosti digitalne televizije in spletnim obiskom oglaševalcev. Zaključimo s predstavitvijo rezultatov merjenja in statistično analizo pridobljenih podatkov. Z vrednotenjem potrdimo, da je preko televizije mogoče spremljati gledalca ter mu celo ponuditi personalizirane reklame.
Ključne besede:marketing, televizijsko oglaševanje, personalizacija uporabnika, profiliranje uporabnika, veliki podatki, storitve v oblaku, spletna analitika, korelacije med podatki, prodaja
Kraj izida:[Maribor
Založnik:B. Kraut
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63580 Novo okno
UDK:004.777:791.641043.2)
COBISS.SI-ID:19982358 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S7EXJSGP
Datum objave v DKUM:14.11.2016
Število ogledov:1104
Število prenosov:145
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Measuring the effectiveness of sales activities on the basis of profiling and tracking trough of users trough the cloud services
Opis:In this master thesis the cloud technology and big data are shortly described, both ground for the technical platform, which was used. We describe development of the mobile technology, which follows us today on every step and how it is used by advertisers. We also mention emerging technologies as augmented reality and wearables. Later We focus on television advertising, user profiling and ratings, which are collected automaticaly on digital television and describe the system for mass internet traffic collection where data is analysed for correlations between television advertisements and web traffic. We conclude with the results of measurements and statistical analysis of collected data. With evaluation of the data, we confirm, that it is possible to monitor an individual user and even offer personalized commercials.
Ključne besede:marketing, TV advertising, user personalization, user profiling, big data, cloud services, web analytics, data correlations, sales


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici