| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Trženje storitev v podjetju RCM d.o.o.
Avtorji:Križan, Anja (Avtor)
Sternad, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Krizan_Anja_2016.pdf (1,43 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Trženje storitev v podjetju RCM d. o. o. V nalogi obravnavamo trženje logističnih storitev. Z njo želimo opredeliti svoj pogled na strategijo trženja v špediciji ter načine, s katerimi dosegajo zaupanje in zadovoljstvo kupcev. V uvodnem delu smo predstavili podjetje. Analizirana je strategija trženja na podlagi špedicijskega podjetja, prikazana je predvsem strategija do kupcev ter strategija do konkurentov. Predstavili smo pomen špedicije in špediterja ter prikazali njegove naloge, ki jih opravlja za organizacijo. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili obstoječe stanje podjetja, kako je poslovalo pred in po vstopu Hrvaške v Evropsko unijo ter analizirali anketo. Na osnovi zbranih ugotovitev smo podali ključne rešitve, s katerimi bi pridobili kupce.
Ključne besede:trženje, špedicija, špediter, storitev.
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CDGIWH8Z
Število ogledov:516
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing of services in RCM d.o.o.
Opis:Marketing of services in RCM d. o. o. The thesis focuses on the marketing of logistics services. In it, the view on the marketing strategy in a forwarding company is defined, and the ways in which a company achieves trust and satisfaction of clients. In the introduction, the company itself is presented. The analysis of strategy in marketing is included, based on a forwarding company. We have focused on the company’s strategy towards clients as well as their strategy towards competitors. We have presented the role of a forwarding company and a forwarding agent, including the tasks that he has to carry out for the organisation. In the last part we have introduced the current state of the company and its business activity before and after the entry of Croatia into the European Union, and we have also analysed a survey. Based on gathered findings, we have proposed key solutions which could allow the company to gain more costumers.
Ključne besede:marketing, forwarding company, forwarding agent.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici