| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZAGOTAVLJANJE PRAVICE PACIENTA DO PRIMERNE, KAKOVOSTNE IN VARNE ZDRAVSTVENE OSKRBE - VIDIK MEDICINSKE SESTRE
Avtorji:Vidmar, Petra (Avtor)
Pišlar, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kraljić, Suzana (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Vidmar_Petra_2016.pdf (1,11 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Teoretična izhodišča: Sprejem Zakona o pacientovih pravicah še ne zagotavlja visoke stopnje uresničevanja pravic pacienta na dejanski ravni. Pacienti so kot osebe, podvržene zdravstveni oskrbi, dejansko v drugačnem položaju kot izvajalci le-te, saj jim je na prvem mestu skrb za ugoden izid zdravstvene oskrbe. V diplomskem delu smo predstavili pomen zagotavljanja pacientove pravice do primerne, kakovostne in varne zdravstvene oskrbe z vidika izvajalca zdravstvene nege in z raziskavo ugotavljali zavedanje oz. poznavanje te pravice s strani članov negovalnega tima. Metodologija raziskovanja: Raziskava je temeljila na metodi kvantitativnega raziskovanja. Kot instrument raziskave smo uporabili anketni vprašalnik, ki je bil sestavljen iz štirih sklopov vprašanj zaprtega tipa. Raziskava je potekala v enem od javnih zdravstvenih zavodov v Sloveniji v mesecu juliju 2016. V raziskavi je sodelovalo 55 naključno izbranih članov negovalnega tima, ki so zaposleni na različnih oddelkih javnega zdravstvenega zavoda. Rezultati: Ugotovili smo, da se anketiranci zavedajo pomena primerne, kakovostne in varne zdravstvene oskrbe, ki jo v zdravstveni oskrbi tudi dejansko zagotavljajo. Do nje imajo pozitiven in profesionalen odnos, ki temelji na znanju in upoštevanju strokovnih in etičnih standardov. Člani negovalnega tima zagotavljajo pacientom primerno, kakovostno in varno zdravstveno oskrbo. Zlasti na področju varne zdravstvene oskrbe pa si želijo dodatnega izobraževanja. Sklep: Pacienti lahko upravičeno pričakujejo, da bodo izvajalci zdravstvene oskrbe proaktivno delovali v smislu uresničevanja oz. zagotavljanja njihovih pravic. Samo na takšen način je mogoče vzpostaviti partnerski odnos, ki lahko vodi v izboljšanje kakovosti zdravstvene oskrbe in ugodnejše učinke zdravljenja.
Ključne besede:pacientove pravice, zakon o pacientovih pravicah, kakovostna zdravstvena oskrba, varna zdravstvena oskrba, primerna zdravstvena oskrba, medicinska sestra.
Leto izida:2016
Založnik:[P. Vidmar]
Izvor:Maribor
UDK:342.72/73-056.24(043.2)
COBISS_ID:2274724 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CFHZQORW
Število ogledov:712
Število prenosov:162
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DELIVERY OF THE PATIENT RIGHT TO ADEQUATE, GOOD-QUALITY AND SAFE HEALTH CARE-FROM A NURSING PERSPECTIVE
Opis:Theoretical points of departure: The Patient Rights Act, as adopted, does not necessarily guarantee the actual exercise of patient rights at high levels. Because their primary concern is centred around good treatment results, patients as individuals receiving health care are in a different situation compared to health care workers. This diploma thesis adopts the health care worker perspective in exploring the importance of guaranteeing the patient right to adequate, good-quality and safe health care. Through a research it also observes the health care team’s awareness and knowledge of patient rights. Methodology of research: The methodology applied was quantitative data analysis. A questionnaire consisting of four sections with close-ended questions was distributed. The research was conducted in July 2016, in a public health institution in Slovenia. The survey was completed by 55 randomly selected health staff members working at different levels within the institution in question. Results: We found the respondents are well aware of the significance of adequate, good-quality and safe health care, which they actually deliver in practice. Respondents have demonstrated positive professional attitude based on knowledge and adherence to professional and ethical standards. The health team staff members provide adequate, good-quality and safe health care. They are, however, interested in receiving more safe health care training. Conclusion: Patients can legitimately expect that health care workers will engage proactively in exercising patient rights. This is the only way forward to build a partnership that will potentially lead to better health care and treatment effects in general.
Ključne besede:patient´s rights, adequate health care, good-quality health care, safe health care


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici