| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MERJENJE ZADOVOLJSTVA INTERNIH KUPCEV
Avtorji:ID Kerin, Nenad (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Baggia, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Kerin_Nenad_2016.pdf (1,85 MB)
MD5: 927CD631497F914D1F04BFCF41768099
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo je postavljeno v kontekst velikega proizvodnega podjetja, v katerem se skozi daljše časovno obdobje srečujejo z nezadovoljstvom internih kupcev s storitvami Oddelka nabave. Namen diplomske naloge je izvesti raziskavo, ugotoviti razloge nezadovoljstva uporabnikov storitev in izdelati predlog preventivnih in korektivnih aktivnosti za odpravo nezadovoljstva. Z namenom, da bi izboljšali komunikacijo in učinkovitost reševanja nastalih problemov ter zagotovili celovit pregled nad izraženo problematiko s strani uporabnikov storitev, smo predlagali uvedbo internega CRM – Custumer Relationship Management sistema. Merjenje zadovoljstva uporabnikov storitev je bilo izvedeno s pomočjo e-ankete. Rezultati ankete so nam omogočili, da smo pridobili globlji vpogled v nezadovoljstvo uporabnikov storitev Oddelka nabave. Izdelali smo plan preventivnih in korektivnih aktivnosti, vse z namenom, da izboljšamo zadovoljstvo uporabnikov storitev Oddelka nabave.
Ključne besede:proizvodno podjetje, Nabava, zadovoljstvo internih kupcev, e-anketa, CRM
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-63164 Novo okno
COBISS.SI-ID:7733011 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XMI8RGEA
Datum objave v DKUM:06.10.2016
Število ogledov:1615
Število prenosov:223
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEASUREMENT OF INTERNAL CUSTOMER SATISFACTION
Opis:The thesis tackles the problem of internal customer dissatisfaction with services at the Purchasing Department in a large manufacturing company. The aim of the thesis was to conduct a survey in order to find out the reasons of service user dissatisfaction and create a plan of preventive and corrective actions to eliminate dissatisfaction. Implementation of internal CRM – Customer Relationship Management system was suggested with the goal of improving communication and problem-solving efficiency while ensuring a comprehensive overview of the problems expressed by the service users. Customer satisfaction was measured with the help of an e-survey. The results provided us with an insight into the customer dissatisfaction at the Purchasing Department. A plan of preventive and corrective actions was created in order to improve customer satisfaction at the Purchasing Department.
Ključne besede:manufacturing company, Purchasing Department, internal customer satisfaction, e-survey, CRM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici