| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA UPORABE MODELA FINANCIRANJA S CROWDFUNDING
Avtorji:Moškotevc, Žan (Avtor)
Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Moskotevc_Zan_2016.pdf (1,68 MB)
MD5: 805E9F9AF3FDDBFDF2217C124FEE89CB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsak podjetnik se na začetku poti sreča z izbiro financiranja. Virov je danes več kot kadarkoli prej, vendar ima vsak izmed njih prednosti in slabosti. Temelj naloge je podjetništvo in financiranje podjema, saj med zadnjega spada tudi crowdfunding. Crowdfunding je pridobil na priljubljenosti v zadnjih letih s pomočjo tehnologije ter odprl trg za inovativne produkte in storitve ter razširil kulturo inoviranja. Ugotovili smo, da je crowdfunding že široko uporabljan vir financiranja. Vendar vsi pri posluževanju crowdfundinga niso uspešni. Analizirali smo dve uspešni in dve neuspešni crowdfunding kampanji, jih primerjali ter zapisali ključne razlike.
Ključne besede:podjetništvo, financiranje, podjem, crowdfunding, inoviranje
Leto izida:2016
Založnik:[Ž. Moškotevc]
Izvor:Maribor
UDK:658.14/.17
COBISS_ID:12619548 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:278IGTHU
Število ogledov:3092
Število prenosov:75
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USAGE ANALYSIS OF THE CROWDFUNDING FINANCING MODEL
Opis:Every entrepreneur has to make a choice about his funding at the beginning of his path. Theres more to choose from then ever before, but each of them has its pros and cons. The base of our task is entrepreneurship and venture financing, and the latter includes crowdfunding. Crowdfunding gained its popularity with the help of technology and opened up a market for innovative products and services, while spreading the innovative culture. We found out that crowdfunding is already widely adopted as a source of financing. But not everybody uses it successfully. We analysed two successful and two unsuccessful campaigns, compared them and wrote down the key differences.
Ključne besede:entrepreneurship, financing, venture, crowdfunding, innovation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici