| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Motivacija zaposlenih za izobraževanje v podjetju Mekotnjak agro, Mekotnjak d.o.o.
Avtorji:Kramer, Damjan (Avtor)
Urh, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kramer_Damjan_2016.pdf (1,03 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi smo sprva predstavili motivacijske teorije in motivacijo za izobraževanje umestili med različne človekove potrebe. Seznanili smo se z motivacijskimi teorijami, ki so jih tekom zgodovine razvili različni strokovnjaki s področja sociologije in ki vsaka na svoj način opredeljujejo pojem motivacije. Med drugimi so se s svojimi raziskavami v zgodovino zapisali Maslow, Herzberg in Fromm, čigar teorije so še dandanes temelj marsikateri motivacijski aktivnosti. Njihove teorije temeljijo na motivacijskih aktivnostih, ki so gonilo pri zadovoljevanju različnih človeških potreb. Motivacijo za izobraževanje na podlagi navedenih raziskav uvrščamo med višje oz. psihološke človekove potrebe, ki nastopijo po zadovoljitvi nižjih ali fizioloških potreb. Sprva smo s pomočjo intervjuja z vodstvom podjetja predstavili obstoječe stanje direktnega uvajanja novih kadrov na tipičen način, ki se pojavlja v majhnih podjetjih, namreč, da vodstvo samo prenese potrebno znanje na zaposlenega. Ugotovili smo, da se podjetje Mekotnjak agro, Mekotnjak d.o.o. spopada s prenekatero težavo, povezano s kadrom. Kot najbolj moteče dejavnike smo izpostavili pomanjkanje komunikacijskih sposobnosti, slabo znanje tujih jezikov, slabo poznavanje tehnologije in programske opreme, strah pred neznanimi situacijami itd. Ugotovili smo tudi, da vodstvo v glavnem ugotavlja pomanjkanje težnje k samoizpopolnitvi in pridobivanju novega znanja pri zaposlenih. V raziskovalnem delu smo izvedli intervjuje s štirimi zaposlenimi omenjenega podjetja ter preko odgovorov na zastavljena vprašanja dobili odgovore, ki kažejo na zaznavanje pomanjkanja motivacije za izobraževanje s strani vodstva. Glede na zaznani konflikt interesov smo vodstvu podali možne rešitve za izboljšanje stanja v podjetju.
Ključne besede:motivacijske teorije, majhno podjetje, samoizpopolnitev, financiranje izobraževanja, osebni pristop
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7808531 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HBZQQOZS
Število ogledov:447
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Die Motivation der Mitarbeiter Für die Ausbildung in der Firma Mekotnjak Agro, Mekotnjak d.o.o.
Opis:Im laufe der Geschichte haben verschiedene Wissenschaftler auf dem Gebiet der Soziologie Theorien entwickelt, die jede auf ihre eigene Art den Begriff der Motivation definiert. Unter anderen gingen Maslow, Herzberg und Fromm in die Geschichte ein, deren Theorien noch heutzutage das Fundament für verschiedene Motivationsaktivitäten liefern. Ihre Theorien basieren auf Motivationsaktivitäten, die als Antrieb bei der Befriedigung verschiedener Menschlicher Bedürfnisse dienen. Die Motivation zur Ausbildung auf Grund der angegebenen Studien ordnen wir den höheren bzw. psychologischen Bedürfnissen zu, die bei der Befriedigung der niederen bzw. physiologischen Bedürfnisse auftretten. Die Motivation zur Ausbildung in kleineren Unternehmen scheint auf den ersten Blick einfach, dem ist aber nicht immer so. Bei der Arbeit mit verschiedenen Menschen benötigt jede Organisation einen gut durchdachten Ansatz mit dem sie ihre Angestellten zur Selbsterfüllung motivieren kann. Die persönliche Herangehensweise der Leitung und die Darstellung der Ideolodie bezüglich der Arbeit im Unternehmen genügt jedoch nicht immer um die Angestellten genug zu motivieren. Die Leitung der Unternehmen muss sich verschiedener Ansätze bedienen mit denen sie ihre Angestellten zur weiteren Ausbildung motivieren kann, was am Ende sowohl dem Unternehmen als auch dem Einzelnen auf deren weiterem Geschäftsweg von Vorteil wäre. Das Gehalt ist einer der Hauptgründe warum Angestellte zur Arbeit kommen. Ein Lohnzuschlag oder die Finanzierung einer Ausbildung würde zweifellos die Angestellten dazu anregen neues Wissen zu erwerben und damit ihre Kompetenzen zu verbessern.
Ključne besede:Motivationstheorie, Kleine Unternehmen, Selbsterfüllung, Ausbildungfinanzierung, Persönliche Herangehensweise


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici