| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRAVNI ASPEKT EKONOMIČNOSTI URESNIČEVANJA PROMOCIJE IN KREPITVE ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU
Avtorji:ID Nabernik, Andreja (Avtor)
ID Škof, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Nabernik_Andreja_2016.pdf (580,45 KB)
MD5: ABF281A6D992323550BB41D5A2C950BF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Opis:Zdrav in zadovoljen človek pomeni večji doprinos za podjetje v katerem je zaposlen, hkrati je tudi večji doprinos za državo in družbo v celoti. V prvi vrsti je za svoje zdravje odgovoren vsak posameznik, a ker znaten del svojega življenja aktivna populacija preživi na delovnem mestu mora tudi delodajalec poskrbeti, da ohranja ter hkrati krepi zdravje svojih zaposlenih, ter tudi tako skrbi za optimizacijo produktivnosti in uspešnosti iz vidika zagotavljanja zdravju prijaznih delovnih pogojev. Država in družba, ki pa si od uspešnega gospodarstva obetata koristi in s tem povezan družbeni napredek morata, tako kot delodajalec stremeti k zdravi in zadovoljni aktivni populaciji. Vse omenjene stranke imajo na voljo instrumente, ki bi lahko povečale obseg in kvaliteto izvajanja ukrepov za promocijo zdravja na delovnem mestu, pa teh ne izkoriščajo v zadostni meri. Ob vseh teoretičnih dognanjih in spričo ne malo primerov dobrih praks na domačih in tujih tleh se delodajalci kot tudi država še vedno v premajhnem odstotku zavzemajo za dosledno in kvalitetno izvedbo ukrepov promocije in krepitve zdravja na delovnem mestu. Medtem, ko delodajalci zaradi slabe ozaveščenostiv problematiki vidijo le finančno obremenitev tudi država s spodbudami ne poseže dovolj globoko v zavest podjetij, da bi ta delovala na preventivi. Nizka ozaveščenost in primanjkljaj sredstev zavirata zavzetost pri zakonsko določenem uresničevanju programov promocije in krepitve zdravja na delovnem mestu. Dosledni izračuni in preudarna proučitev naložb in donosov pa vendarle kažejo, da bi morale vpletene strani, ki presegajo nacionalne okvire, aktivneje poseči na področje razvoja politik, ki bi od zaposlenega do podjetja, države in družbe na splošno, dvignile raven zavedanja pomena promocije in krepitve zdravja na delovnem mestu.
Ključne besede:promocija zdravja, delodajalec, delojemalec, država, družba, delovno mesto, naložba, donos, delovni pogoji, spodbude
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Nabernik]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62971 Novo okno
UDK:336.22(043.2)
COBISS.SI-ID:5412395 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KPTNWQRL
Datum objave v DKUM:27.09.2016
Število ogledov:1694
Število prenosov:146
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LEGAL ASPECT AND ECONOMIC REVIEW FOR PROMOTING AND STRENGHTENING HEALTH ON WORKPLACE
Opis:Healthy and satisfied worker means bigger input for his workplace and bigger input for his country and for his society in general. At first the responsibility for health is on shoulders of every human being but considering that adult active person a majority of his time spends on his workplace, the responsibility for good health is also on employer shoulders. In that way the employer that takes care for promoting good health on workplace provide high optimization of production and business success in general. Countries and society in general also have benefits from good stand economy, that is why they also have to take care for promoting health on workplace. Every mention parties have instruments which can provide more exact consideration and numerous actions on area that consider promotion health on workplace, but they do not use them in satisfied way. Despite all theoretical knowledge, positive benefits and good practice on home ground and abroad employers does not do enough to increase promotion and good health on workplace. Lack of knowledge is the main reason why employers see only the side of unnecessary costs and the country with her legislation does not put enough effort in strengthened awareness of employers about doing more on prevention. Lack of knowledge and lack of financial funds cause lack of commitment to promote and improve good health on workplace regulated by law. Exact calculation and analysis of investments and profit shows that all involved parties national and international should and must be more active in politics for promotion and good health on workplace.
Ključne besede:health promotion, worker, employer, country, society, workplace, input, output, incentive


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici