| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:REŠEVANJE UGANK SUDOKU Z GENETSKIM ALGORITMOM NA GRAFIČNEM PROCESORJU
Avtorji:ID Brumec, Rok (Avtor)
ID Brest, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Bošković, Borko (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Brumec_Rok_2016.pdf (2,09 MB)
MD5: 8B83C944EBE2409A24A4D6A7E34FD122
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo implementirali genetski algoritem za reševanje ugank Sudoku in izboljšali njegovo učinkovitost z izvajanjem na grafični procesni enoti. Za implementacijo genetskega algoritma na grafični procesni enoti smo uporabili ogrodje OpenCL. V diplomski nalogi najprej predstavimo Sudoku in genetske algoritme ter na kratko opišemo osnove paralelnega programiranja na grafični procesni enoti in opišemo ogrodje OpenCL. Na koncu opišemo našo implementacijo postopka reševanja Sudoka z genetskim algoritmom na grafični procesni enoti in predstavimo rezultate. Izvedli smo primerjavo z rezultati avtorjev iz literature.
Ključne besede:Sudoku, genetski algoritem, OpenCL, paralelno izvajanje, grafična procesna enota
Kraj izida:[Maribor
Založnik:R. Brumec
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62893 Novo okno
UDK:004.421:794.5(043.2)
COBISS.SI-ID:20085270 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H18WLN7H
Datum objave v DKUM:16.09.2016
Število ogledov:1994
Število prenosov:119
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SOLVING SUDOKU PUZZLES USING A GENETIC ALGORITHM ON GRAPHICS PROCESSOR
Opis:In this diploma we implement a genetic algorithm for solving Sudoku puzzles and improve its efficiency by running it on a graphics processing unit. For the implementation of our genetic algorithm on graphics processing unit the OpenCL framework was used. Firstly we describe Sudoku and genetic algorithms, then the basics of parallel computing on a graphics processing unit are portrayed. The implementation of our Sudoku solving genetic algorithm on a graphics processing unit is presented, and the obtained results are compared to those found in literature.
Ključne besede:Sudoku, genetic algorithm, OpenCL, parallel computing, graphics processing unit


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici