SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V RADISSON BLU PLAZA HOTEL LJUBLJANA
Avtorji:Nerad, Aljaž (Avtor)
Gorenak, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Nerad_Aljaz_2016.pdf (1,04 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Zadovoljni zaposleni so dandanes ključni dejavnik uspešnega podjetja, saj le zadovoljni zaposleni lahko naredijo dobro klimo, ki se odraža v samem stanju podjetja. Zato je zadovoljstvo z delom pomembna sestavina vedenja v organizacijah, ker vpliva na pojave kot so absentizem, fluktuacija, delovni spori, telesno in duševno zdravje, nezgode pri delu in nenazadnje tudi na pripravljenost za izobraževanje in usposabljanje. Zadovoljstvo zaposlenih lahko opišemo skozi dobre odnose. Po drugi strani pa lahko podjetja zaradi različnih dejavnikov kar hitro doleti nezadovoljstvo. Pomembno je, da se podjetja znajo z njim spopasti in ga obrniti nazaj v pozitivno smer. V empiričnem delu pa smo z anketnim vprašalnikom ugotavljali stopnjo zadovoljstva zaposlenih. Ugotovili smo, da so zaposleni najbolj zadovoljni z zanimivostjo dela in nalog, najmanj pa so zadovoljni z dobrimi možnostmi za izobraževanje in usposabljanje ter bonitetami in drugimi ugodnostmi.
Ključne besede:zadovoljstvo, zaposleni, hotel, dejavniki zadovoljstva, Radisson Blu.
Leto izida:2016
Založnik:[A. Nerad]
Izvor:Brežice
UDK:331.101.32-057.11:338.488.2(497.4Ljubljana)(043.2)
COBISS_ID:2048163155 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:431
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSES OF JOB SATISFACTION IN RADISSON BLU PLAZA HOTEL LJUBLJANA
Opis:Satisfied employees are nowadays critical success factor for companies, since only satisfied employees can create a good working atmosphere, which is reflected in the very state of the company. Therefore, work satisfaction is an important component of human behaviour in organizations, because it affects phenomena such as absenteeism, employee turnover, labour disputes, physical and mental health, accidents at work and ultimately the willingness for education and training. Employee satisfaction can be described through good relations. On the other hand, the companies, due to various factors, are quickly befallen by dissatisfaction. It is important that companies know how to confront it and turn it back into a positive direction. The empirical part presents the questionnaire, where we observed the degree of employee satisfaction. It was found that employees are the most satisfied with interesting work and tasks, whereas the least, they are satisfied with high potentials for education and training, as well as bonuses and other benefits.
Ključne besede:satisfaction, employees, hotel, satisfaction factors, the Radisson Blu


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici