Naslov: | Uvajanje CRM rešitev na primeru podjetja Aksel d.o.o. |
---|
Avtorji: | ID Skaza, Gašper (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UN_Skaza_Gasper_2016.pdf (1,33 MB) MD5: FC6EA24CF4540C7989ABBF9D2C76BFC4
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Z novejšimi tehnologijami prihaja potreba po tem, da se podjetja posvečajo prenovi zastarelih informacijskih sistemov, ki so v veliko primerih nekompatibilni z novejšo tehnologijo. Kratica CRM (angl. Customer Relationship Management) v slovenskem prevodu pomeni sisteme za upravljanje odnosov s strankami. CRM je rešitev, ki pomaga konkurenčnost podjetja dvigniti na višjo raven, saj je dandanes ključno, da se posvetimo stranki na sodobne načine. Ker je zadovoljstvo stranke ključno za zvestobo, lahko s pomočjo CRM-rešitve dosežemo, da so stranke zadovoljne in da nas ne zapuščajo.
Pojem CRM lahko razlagamo kot filozofijo, ki cilje podjetja najbolje dosega z identifikacijo in zadovoljstvom navedenih in nenavedenih želj in potreb stranke ali pa kot računalniški sistem za identificiranje, pridobivanje, ciljanje in ohranjanje najboljših strank. Povezava med tema dvema definicijama je najboljša, če je prepletena, torej da podjetje uporablja filozofijo CRM kot način poslovanja, računalniški sistem pa kot orodje za izpolnitev cilja, ki je narediti najboljši vtis na stranko.
CRM-rešitev mora biti prilagodljiva potrebam podjetja, saj se te spreminjajo. Z rastjo podjetja se spreminjajo tudi potrebe po CRM-rešitvah. Dobro je že v začetni fazi najti pravega ponudnika, ki je sposoben prilagoditi CRM-rešitev na osnovni in bolj zapleteni ravni.
Ko se podjetje odloči za uvedbo CRM-rešitve v podjetje, je treba določiti, kdo so ključni ljudje, ki bodo sodelovali pri uvedbi rešitve. Težava je, če se sodelujoči ne strinjajo z izbiro ponudnika ali če imajo občutek, da CRM-rešitev ne bo pripomogla k poslovanju, tako lahko projekt uvedbe CRM-rešitve v podjetje propade.
Podjetja, ki uvajajo CRM-rešitev, morajo preučiti, kateri ponudnik ima dobre reference in kako dolgo se že ukvarja z uvajanjem CRM-rešitve. Dobro je raziskati ponudnike, saj lahko s pomočjo raziskave ugotovijo, kateri je za njih najprimernejši in kdo ponuja največ za primerljivo ceno. |
---|
Ključne besede: | CRM – sistemi za upravljanje odnosov s strankami, implementacija, zadovoljstvo, zvestoba, podatki, informacije, integracija, informacijski sistem. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [G. Skaza] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-62660 |
---|
UDK: | 004.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12591644 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:MJWO1L1Y |
---|
Datum objave v DKUM: | 17.11.2016 |
---|
Število ogledov: | 2408 |
---|
Število prenosov: | 144 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |