| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV PREPOZNAVNOSTI STORITVENE ZNAMKE PBS NA POTROŠNIKOVO IZBIRO PONUDNIKA PLAČILA OBRAZCEV UPN
Avtorji:ID Klenovšek, Lidija (Avtor)
ID Plenković, Mario (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Klenovsek_Lidija_2016.pdf (2,84 MB)
MD5: 24052C762C05E168D1F7E43EAEF0FF55
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Prvi del diplomskega dela zajema teoretični del o tržnih znamkah, še posebej smo se posvetili storitveni znamki, njenemu premoženju, oblikovanju zvestobe in pozicioniranju. Izpostavili smo posebnosti storitev v primerjavi z izdelki, tudi pri trženju. V drugem delu smo analizirali podatke raziskave o vplivu prepoznavnosti storitvene znamke PBS na potrošnikovo izbiro ponudnika plačila obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog), kjer smo ugotavljali, kolikšen vpliv glede na različne starostne skupine imajo pri izbiri ponudnika zaupanje, prepoznavnost, cena in kakovost.
Ključne besede:tržna znamka, storitvena znamka, zvestoba, pozicioniranje, storitvena znamka PBS (Poštna Banka Slovenije)
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Klenovšek]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-62630 Novo okno
UDK:659.127(043.2)
COBISS.SI-ID:20115222 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XEVRYYGL
Datum objave v DKUM:13.09.2016
Število ogledov:1140
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUENCE OF RECOGNIZED PBS SERVICE MARK ON COSTUMERS CHOICE BETWEEN PROVIDERS OF PAYMANT FOR UPN (UNIVERSAL PAYMENT ORDER) FORMS
Opis:We all grow up and tend to be independent as soon as possible, so it is also unavoidable monthly paying UPN (Universal Payment Order) forms or more common word, bills. The difference is that nowadays we have many UPN form payment providers what makes provisions getting lower. The first part presented in my diploma consists of the theoretical knowledge about brands, especially we present service brand and how to achieve that people trust to it. We also stress some differences in marketing products and services. At the end of theorethical part we present, in our opinion, one of our most known service brands PBS. In the second part we analized survey data on the influence of visibility PBS service mark on consumers choice between UPN form payment providers. We wanted to know how important is trust, visibility, price and quality of service for consumers of different ages. The survey results could be used for further development of service brand PBS.
Ključne besede:brand, service brand, loyalty, brand positioning, service brand PBS (Poštna Banka Slovenije)


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici