| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJAVA REZULTATOV PROMETNO-VARNOSTNE ANALIZE KANALIZIRANIH IN NEKANALIZIRANIH 4-KRAKIH NIVOJSKIH KRIŽIŠČ
Avtorji:Neskić, Alen (Avtor)
Laković, Stanko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Neskic_Alen_2016.pdf (4,50 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Diplomska naloga vsebuje primerjalno prometno varnostno analizo dveh rekonstruiranih ne kanaliziranih križišč v kanalizirana nivojska križišča. Glede na to, da za nastanek prometnih nesreč pride najpogosteje v križiščih, študija v diplomski nalogi temelji na primerjavi prometno varnostne analize v štiri krakih križiščih. S kanaliziranjem križišča zreduciramo prometne nesreče z zmanjšanjem konfliktne površine in z bolj jasno postavljenimi teoretičnimi konfliktnimi točkami in eliminiranjem ostalih možnih konfliktih točk. Zato smo se v raziskovalnem delu diplomske naloge osredotočili analizirati, kako vplivajo kanalizirani prometni tokovi na zmanjšanje prometnih nesreč. Na podlagi opravljenih analiz so bili predlagani ukrepi za izboljšanje stanja.
Ključne besede:kanaliziranje prometnih tokov, prometno varnostna analiza, konfliktne točke
Leto izida:2016
Založnik:[A. Neskić]
Izvor:Maribor
UDK:656.1.08:625.739(043.2)
COBISS_ID:19992342 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WJRRSY9L
Število ogledov:369
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A COMPARISON OF TRAFFIC SAFETY IN CANALISED AND UN-CANALISED 4-INTERSECTIONS
Opis:The thesis contains a comparative analysis of two transport safety reconstructed unducted intersections channelized to grade intersections. Road accidents occur most frequently at intersections. In this study the thesis is based on a comparison of traffic safety analysis on four legged intersections. By channelling the intersection we can dissolve road accidents with reducing the conflict area and with more clearly defined theoretical points of conflict and eliminating the other potential conflict points. Therefore, the thesis is focused on analysing the effect of channelled traffic flows in the field of reducing road accidents. Proposals have been made based on the results as well as actions to improve the conditions.
Ključne besede:channeling traffic flow, traffic safety analysis, points of conflict


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici