| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJA
Avtorji:Krničar, Marcela (Avtor)
Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Krnicar_Marcela_2016.pdf (2,88 MB)
MD5: 91CFF070A08D4F37162C48B60FDC02FB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje.
Ključne besede:vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem.
Leto izida:2016
Založnik:M. Krničar
Izvor:[Zlateče
UDK:655.26:766(043.2)
COBISS_ID:20267798 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QTXKJV9K
Število ogledov:809
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPORTANCE OF QUALITY DESIGNED VISUAL IMAGE OF THE COMPANY AND ITS COMMUNICATION RELATING TO COMPANY PERFORMANCE
Opis:In constantly changing times where changes are the only regularity, companies should be aware that their market value is not only based on financial results, but increasingly more on different types of invisible wealth. Reputation is the value that brings the biggest competitive advantage. It is achieved by a positive company image preceded by holistically designed and strategically managed corporate identity and its constant communication. We design an identity in a way that we achieve the required image. The visual part of the identity presents a part of these activities. A good visual identity communicates our values and promises with different audiences and allows communicating in a way that we achieve our goals.
Ključne besede:visual image, communication image, corporate image, corporate identity, corporate design, visual identity system.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici