| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv šolskih vrtov in z njimi povezanih participativnih in interaktivnih metod dela na učitelje in učence osnovnih in srednjih šol
Avtorji:ID Urekar, Jure (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Urekar_Jure_2016.pdf (1,08 MB)
MD5: FCFCAD0F2C3E07623E7674EDE35B7C59
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Številčnost šolskih vrtov na slovenskih šolah niha zadnjih 200 let. Ob osamosvojitvi Republike Slovenije tako vrtovi na šolah praktično niso obstajali. V zadnjih dveh desetletjih se na pobudo strategij Evropske unije, nacionalnih agencij, ki se zavzemajo za izvajanje in doseganje evropskih ciljev, ter posameznikov, ki so mnenja, da so vrtovi na šolah potrebni, ponovno pojavljajo. V diplomskem delu sem preučil vpliv prisotnosti šolskih vrtov na učence in pedagoge, ki so na njih dejavni. Prav tako sem zajel tudi delež anketirancev, ki dostopa do šolskega vrta nimajo. Ti so podali mnenje o tem, kako bi delo na vrtu vplivalo na njih in učitelje ter lokalno skupnost njihove šole. Rezultati so pokazali, da se večina učencev vpliva dela na vrtu ne zaveda, medtem ko imajo tisti, ki na vrtu v okviru šolskih aktivnosti že delajo, bolj pozitiven odnos do vrta, sovrstnikov ter učiteljev. Pedagogi, ki so dejavni na šolskem vrtu, zagovarjajo, da prisotnost vrta kot tudi delo na njem na šoli pozitivno vpliva na vse vključene, torej učence in učitelje, ter tudi na njihov odnos do okolja in lokalne skupnosti. Zaradi porasta števila šolskih vrtov kakor tudi razvoja učnih enot za izvajanje pouka na šolskih vrtovih postajajo tovrstne infrastrukture zaželena alternativa tradicionalnemu izvajanju pouka v učilnicah, saj učencem ponujajo boljše možnosti za praktično udejstvovanje, pridobivanje lastnih izkušenj ter eksperimentiranje.
Ključne besede:šolski vrtovi, šolski ekovrtovi, alternativne poučevalne infrastrukture
Leto izida:2016
Založnik:[J. Urekar]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-62211 Novo okno
UDK:37.015.31:57.081.1(043.2)
COBISS.SI-ID:22764296 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FGBI4X4D
Datum objave v DKUM:15.11.2016
Število ogledov:1002
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:T influence of school gardens and complementary participative and interactive methods of work on teachers and students of primary and secondary schools
Opis:The number of school gardens in Slovenian schools fluctuates the last 200 years. When Slovenia became independent, school gardens were literally not present. In the last two decades they slowly reappear on initiatives of the European Union, national agencies, that enforce and execute European goal and aims as well as individuals, that share the belief that school gardens are neccessary. In the diploma paper I researched the influence of the presence of school gardens on students, teachers and pedagogues, who use, engage in work in them. Moreover I included a part of interwevees, who don't have access to a school garden. They gave their oppinion about how school garden work would influence them, teachers as well as the local society of their school. The results showed that most of the students don't actually realise the influence of work in school gardens, while those who actually do work in them developed a positive attitude towards the garden, peers as well as teachers. The pedagogues who are active in the school garden, believe that the presence of a school garden as well as activities that are carried out in the school garden positively influence all involved students, teachers, as well as their relationship with the environment and local society. Since the numbers of school gardens are increasing, as well as development of educational modules for classes carried out in the gardens, such infrastructures present an alternative to traditional classes carried out in the classrooms, since they offer better opportunities for practical work of students, gathering their own experiences as well as experimentation.
Ključne besede:school gardens, school eco-gardens, alternative teaching infrastructure


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici