| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA SOCIALNIH MEDIJEV V DELU MANAGEMENTA
Avtorji:Šenveter, Jure (Avtor)
Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Senveter_Jure_2016.pdf (852,28 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem seminarju smo raziskovali, kakšna je vloga socialnih medijev na delo managementa. Podjetja uporabljajo različne socialne medije in uporabljajo jih v različne namene. V delu razpravljamo o socialnih medijih, poslovnih socialnih omrežjih, blogih in wikijih. V teoretičnem delu predstavljamo same naloge managementa, nastanek socialnih medijev in njihove funkcije za delo managementa. Socialni mediji omogočajo managerjem lažje, hitrejše in cenejše dostopanje do informacij tako znotraj kot zunaj podjetja, kar olajšuje samo načrtovanje. Iz vidika organiziranja lahko socialni mediji ponudijo možnost vodenja na daljavo, prisotnost na konferencah in sestankih ne glede na geografsko oddaljenost. Prav tako pa je pregled nad podjetjem bolj enostaven preko socialnih medijev, kjer so podatki spremenljajoči se in vedno na razpolago za vpogled. V empiričnem delu, ki smo ga izvedli preko strukturiranih intervjujev smo ugotovili, kateri so najpogostejši socialni mediji, ki jih uporabljajo v podjetjih, za kaj jih uporabljajo in ali podjetje izkorišča možnosti socialnih medijev.
Ključne besede:socialni mediji, notranja komunikacija, zunanja komunikacija, management.
Leto izida:2016
Založnik:[J. Šenveter]
Izvor:Maribor
UDK:005
COBISS_ID:12612124 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9BNFLN2K
Število ogledov:454
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN MANAGEMENT WORK
Opis:In thesis, we researched the role of social media in management work. Businesses use various social media for many different reasons. In this thesis, we discuss social media, business social networks, blogs and wikies. In theoretical section, we are presenting management tasks, the emergence of social media and its functions for management work. Social media enable managers to access information easier, faster and cheaper within the company as well as externally. This makes planning easier. Social media can, from organization’s point of view, offer opportunity to work remote, to be present on conferences and on the meetings, no matter the geographical distance. It is also easier to have an overview of the company on social media, where you can make changes in an instant and data is always ready for viewing. In empirical part of thesis, which we carried out through structured interviews, we found which of the social media that companies use are the most important, what they are using them for and if companies seize the opportunities that social media offer them.
Ključne besede:social media, internal communication, external communication, management.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici