| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Avtorji:Gosar, Tina (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Marič, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Gosar_Tina_2016.pdf (1,95 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede:Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7731475 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:P4GVF5E5
Število ogledov:719
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PURCHASE DECISIONS OF SLOVENIAN CONSUMER BUYING IN THE SPAR RETAIL CHAIN
Opis:We deal with purchase decisions in Spar Slovenija d.o.o. retail chain. We will explain who the consumer is and which the key elements that initiate purchase decisions are. The theoretical part provides us with the description of the consumer and consumer behavior while making decisions when buying products. We will describe the main factors, processes and elements influencing the consumer. We will also describe the current trends and trends in the future. We are especially interested in purchase platforms. Our main focus is always the consumer and the consumer needs.
Ključne besede:Purchase decision buying process, factors influencing the purchase, price, country of origin, promotion, experience with the product, health care product, recommendations from friends and acquaintances, quality, packaging, services, sales force, brand, advertising, taste, product labeling, appearance sales center, customer, consumer, Spar Slovenia, online store, shopping trends, marketing, sales segmentation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici