Naslov: | Učinki uvedbe rešitve CRM v banko |
---|
Avtorji: | ID Pepelnik, Patricija (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Pepelnik_Patricija_2016.pdf (1023,07 KB) MD5: 03EC8134D8CFC585512F4F60BABF910C
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Komunikacija izpolnjuje osnovno človeško potrebo po tem, da bomo v stiku z drugimi ljudmi. Ona je način delitve informacij ali prenašanja sporočil. Osebni in poslovni uspeh sta v veliki meri odvisna od tega, kako dobro razumemo druge ljudi ter v kolikšni meri drugi ljudje razumejo tisto, kar jim mi želimo posredovati s komunikacijo. Hitri in globalni razvoj tehnologije je prinesel s seboj spremembe, ki so bile pomembne tudi za bančništvo.
Danes se banke soočajo z veliko konkurenco. To zahteva od banke, da vloži velik napor, če si želi zagotoviti preživetje na konkurenčnem in nepredvidljivem trgu. Uporabniki predstavljajo osnovo razvoja bančnega sektorja, poslovanje banke pa ne more funkcionirati brez uporabnikov. Danes je treba vložiti veliko napora v zadovoljevanje potreb strank in razvijanje dologoročnih odnosov z njimi. Če je stranka zadovoljna, se bo vrnila v banko in uporabljala njene storitve. Zato je upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management; CRM) strateškega pomena za bančno poslovanje. Kakovostno upravljanje odnosov s strankami je nepredstavljivo brez podpore kakovostnega informacijskega sistema oziroma rešitve CRM, ki omogoča zaposlenim, da hitro pridobijo podatke o vsaki stranki in da gradijo dolgoročne odnose s strankami, uresničijo svoje poslovne cilje in da bodo konkurenčni na trgu.
Poslovni proces je osnova organizacije dela vsakega podjetja. To je skupek različnih dejavnosti in opravil, ki se opravljajo z določenim zaporedjem aktivnosti in z uporabo določenih virov podjetja. Poslovne procese je zelo pomembno spremljati in jih analizirati, da bi določili pomanjkljivosti in jih čim prej odpravili. Na osnovi tega lahko določimo, katere poslovne procese je treba spremeniti ali izboljšati z uvedbo rešitve CRM. Omenjeno smo obravnavali tudi v magistrskem delu.
V pričujočem magistrskem delu smo raziskali koncept uvedbe rešitve CRM v banko. Najprej smo teoretično predstavili upravljanje odnosov s strankami, opredelili značilnosti rešitve CRM in način njene uvedbe. Po teoretični opredelitvi poteka uvajanja rešitve CRM smo predstavili potek uvajanja rešitve CRM v banko, ki je zajemala posnetek stanja obstoječega sistema in kritično analizo sedanjega stanja. Na podlagi tega smo predlagali spremembe. V tem delu smo tudi opredelili korake uvedbe (izbiro, uvedbo in ovire) ter predstavili učinke, ki jih prinaša uvedba rešitve CRM v banko.
Kakovostno upravljanje odnosov s strankami zagotavlja banki uspeh in obstoj. Zadovoljna stranka je enako kot poslovni uspeh. H kakovostnem upravljanju odnosov s strankami pripomore tudi uvedba rešitev CRM, kjer so vsi podatki o stranki shranjeni na enem mestu. Zatorej bo prinesla uvedba rešitve CRM banki številne pozitivne učinke. |
---|
Ključne besede: | poslovni proces, upravljanje odnosov s strankami, CRM, uvedba, prenova, učinki |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [P. Pepelnik] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-61991 |
---|
UDK: | 004.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12539676 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:AYYEJYJR |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.10.2016 |
---|
Število ogledov: | 1298 |
---|
Število prenosov: | 142 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |