SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Body shaming – reprezentacija vizualne podobe v oglasih Top Shop-a
Avtorji:Zorko, Monika (Avtor)
Klampfer, Friderik (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Zorko_Monika_2016.pdf (1,06 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomska naloga se osredotoča na problem 'body shaminga' oziroma zasramovanja telesa, ki se pojavlja predvsem zaradi pritiskov medijev in družbenih meril. V nalogi bomo razpravljali o reprezentaciji moškega in ženske v medijih ter o njuni samopodobi, obrazložili pojem 'body shaming' in pojasnili njegov problem, ter zaradi njegove spornosti govorili o oglaševanju in etiki. S metodo analize vsebine bomo na primeru oglasov Top Shop ugotovili, koliko slik se povezuje z 'body shamingom', ugotovili ali se res več oglasov nanaša na žensko telo in preverili ali so res vsi analizirani oglasi skladni s Slovenskim oglaševalskim kodeksom.
Ključne besede:body shaming, samopodoba, reprezentacija, Top Shop
Leto izida:2016
Založnik:M. Zorko
Izvor:[Maribor
UDK:366.74:659.148%(043.2)
COBISS_ID:20178966 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:639
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Body shaming – representation of visual image in the advertisement of Top Shop
Opis:The thesis focuses on the body shaming problem that appears mostly because of media pressure and high social standards. We discuss the representation of men and women in the media, their self-esteem, we explain the term body shaming and try to resolve the ethical issues that give rise to it. We try to locate the problem in the context of advertising practices and advertising ethics that are supposed to regulate them. By conducting content analysis using the Top Shop advertisements as the basis, we determine how many pictures can be related to body shaming, discover if more ads really refer to women and check whether all analyzed ads comply with the Slovenian advertising code.
Ključne besede:body shaming, self-esteem, representation, Top Shop


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici