| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ SPLETNE REŠITVE ZA UPRAVLJANJE INCIDENTOV
Avtorji:Koselj, Gorazd (Avtor)
Bitenc, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Koselj_Gorazd_2016.pdf (1,88 MB)
MD5: 6CEED38C279A29DCDE2B5121C4416BBC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomska naloga predstavlja razvoj rešitve in izdelavo spletne aplikacije za elektronsko prijavo in evidenco incidentov v delovanju strojne in programske opreme pri strankah, s katerimi ima podjetje sklenjene vzdrževalne pogodbe. Z aplikacijo bodo sledili incidentu od prijave do rešitve oziroma odprave težave. V prvem delu je predstavljeno podjetje, problem, ki ga rešujemo, in cilji naloge. Nato so predstavljena programska orodja za izvedbo rešitve. Sledi predstavitev teoretičnih osnov, na podlagi katerih je bila izdelana rešitev. Osrednji del diplomske naloge pa predstavlja podatkovni model, tok informacij oziroma procese, opis izdelave vnosnih obrazcev in preglednih mask. V zaključku pa je opisana ocena učinkov in možnosti nadaljnjega razvoja aplikacije.
Ključne besede:incident, APEX, podatkovni model, uporabniški vmesnik
Leto izida:2016
Izvor:Kranj
COBISS_ID:7716883 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BG11QNFF
Število ogledov:684
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INCIDENT MANAGEMENT WEB SOLUTION DEVELOPMENT
Opis:The thesis is describing the solution and the process of creating a web application for electronic registration and the recording of incidents caused by hardware and software with the customers with whom the company has concluded a maintenance contract. With the help of the application it will be possible to follow incidents from reporting stage to the solution and correction of the problem. The first part presents the company, the problem being solved and the objectives of the task. Then the software tools used for the implementation of solutions are presented. This is followed by the presentation of the theoretical basis on which the solutions were made. The central part of the thesis presents the data model, the workflow, the description of user interface and reporting modules. In conclusion the assessment of the effects and possibilities of further development of the application are described.
Ključne besede:incident, APEX, data model, user interface


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici