| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:CLIL in šport: poučevanje športnih aktivnosti predšolskih otrok v tujem jeziku - nemščini
Avtorji:Pajenk, Maja (Avtor)
Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pajenk_Maja_2016.pdf (1,06 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na poučevanje športnih aktivnosti otrok na zgodnji stopnji v tujem jeziku – nemščini. Predstavljen je pristop poučevanja tujih jezikov po metodi CLIL (Content and language integrated learning), pri kateri so s pomočjo tujega jezika posredovane nejezikovne vsebine. Predstavljen je tudi vidik gibanja, ki je, tako kot jezik, eno izmed najpomembnejših področij v otrokovem zgodnjem razvoju. Jezik in gibanje sta med seboj tesno povezana, saj se otroci s pomočjo gibanja izražajo, prav tako pa gibanje ugodno vpliva na razvoj jezika. V empiričnem delu diplomskega dela je predstavljena raziskava o poučevanju športnih aktivnosti v nemškem jeziku po metodi CLIL. Kot spremljevalni dejavnik bo s pomočjo vprašalnika analizirano mnenje staršev o zgodnjem poučevanju tujega jezika.
Ključne besede:CLIL, zgodnje poučevanje tujega jezika, gibanje, usvajanje jezika.
Leto izida:2016
Založnik:[M. Pajenk]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2ʼ24 :37(043.2)
COBISS_ID:22539528 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:K0RAOLRD
Število ogledov:444
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:CLIL und Sport: Sportunterricht für Vorschulkinder in der Fremdsprache - Deutsch
Opis:Die Diplomarbeit fokussiert sich auf Unterrichten von Sportaktivitäten der Vorschulkinder in der Fremdsprache – Deutsch. Thematisiert wird die CLIL-Methode (Content and language integrated learning) bei der nichtsprachliche Inhalte mit Hilfe einer Fremdsprache vermittelt werden. Vorgestellt wird auch der Aspekt der Bewegung, die so wie die Sprache, einer der wichtigsten Bereiche in der frühkindlichen Entwicklung ist. Gleichzeitig ist Bewegung mit der Sprache eng verbunden und hat positive Auswirkungen auf die Sprachentwicklung. Im empirischen Teil der Diplomarbeit wird das Unterrichten von sportlichen Aktivitäten in der deutschen Sprache mit der CLIL-Methode untersucht. Dazu wird noch die Meinung der Eltern über die CLIL-Methode und das frühe Fremdsprachenlernen analysiert.
Ključne besede:CLIL, frühes Fremdsprachenlernen, Bewegung, Spracherwerb.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici