| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza platforme električnega avtomobila po metodi končnih elementov
Avtorji:ID Gilčvert, Nejc (Avtor)
ID Ulbin, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gilcvert_Nejc_2016.pdf (4,37 MB)
MD5: C73E9BCCF6BA90CA0CA57E18C2D1DB4C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Diplomska naloga vsebuje dimenzioniranje in zasnovo šasije modularne električne platforme, katera je bila praktično izvedena oz. izdelana v sklopu društva DSEV (društvo snovalcev električnih vozil). Izbrano obliko šasije smo analizirali z obremenitvijo baterij in potnikov v računalniškem programu po metodi končnih elementov. Opravili smo dve metodi analize, s površinskimi končnimi elementi in linijskimi končnimi elementi, in ju nato primerjali. Rezultati obeh analiz sta pod mejami dopustne napetosti, vendar so pri analizi s površinskimi elementi napetosti večje kot pri linijski metodi. Upogibne deformacije pa so pri linijski metodi manjše kot pri metodi s površinskimi končnimi elementi.
Ključne besede:šasija, analiza, obremenitve, elementov, površinskimi, linijskimi, upogibne deformacije
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Gilčvert]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61727 Novo okno
UDK:539.41:629.3.023.1(043.2)
COBISS.SI-ID:20201238 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QFKEDJW2
Datum objave v DKUM:16.09.2016
Število ogledov:2126
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of platform of electric car using finite element method
Opis:The thesis contains dimensioning and design of chassis of the modular electric platform, which was practically implemented in the framework of DSEV (Society of designers of electric vehicles). We have analyzed the chosen form of chassis with the load of batteries and passengers in program using finite element method. We have also conducted two methods of analysis, first with surface finite elements method and second with linear finite elements method and compared the two. Results of both analyses are under the limit of allowable stress, but are, in the case of analysis with surface elements method, larger than in the case of linear method. Bending deformations are lower in the case linear method than in the case of superficial finite elements method.
Ključne besede:chassis, analysis, load, elements, surface, linear, bending deformations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici