| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IGRALNA LOGIKA VEČIGRALSKE IGRE REVOLUTION
Avtorji:ID Ramšak, Matija (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ramsak_Matija_2016.pdf (2,53 MB)
MD5: 16B7B5A5BCC7D9361BD2B32AAD8853DF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je opisan postopek za izdelavo večigralske igre na omrežnem in logičnem nivoju. Izpostavljene so težave, ki nastanejo pri sinhronizaciji igralnih objektov s serverjem in odjemalcem, pomembnost dobre uporabniške izkušnje. Vključeni sta načrtovanje projektov in porazdelitev dela; primerjana so različna orodja za razvoj iger, katerih cilj primerjave je izbira najprimernejšega orodja glede na naše potrebe.
Ključne besede:večigralska igra, Unity, omrežna podpora, igralna logika, evolucijski algoritem
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Ramšak
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61646 Novo okno
UDK:004.021(043.2)
COBISS.SI-ID:19899926 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YC0HSFPH
Datum objave v DKUM:05.09.2016
Število ogledov:1471
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:GAME LOGIC FOR THE MULTIPLAYER GAME REVOLUTION
Opis:The thesis describes the process of creating a multiplayer game at the network and logic level. It points to the issues arising during synchronisation of game objects with the server and the client and discusses the importance of a positive user experience. Moreover, it touches on the planning of projects and work distribution and compares various game development tools in order to determine the most appropriate tool for this purpose.
Ključne besede:multiplayer game, Unity, network support, game logic, evolution algorithm


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici