| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strateški načrt trženja kozmetičnih izdelkov na češkem trgu : diplomsko delo
Avtorji:ID Škalič, Miroslav (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf skalic-miroslav.pdf (696,85 KB)
MD5: A615F74C052700C310ECA2E45F83A234
PID: 20.500.12556/dkum/205056b0-9ea9-428a-b4de-311b08c680be
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:mednarodno trženje, tržno planiranje, farmacevtska industrija, kozmetika, Slovenija, Češka, izvoz, strategija, mednarodni trg, strategija trženja, kontrola, aktivnosti, SWOT analiza, potrošnik, zadovoljstvo, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, programi, cilj, komuniciranje, poslovno komuniciranje, ocenjevanje, izdelki
Kraj izida:Turnišče
Založnik:[M. Škalič]
Leto izida:2004
PID:20.500.12556/DKUM-6160 Novo okno
UDK:339.54/.56(043.2):665.58(497.4:437.1)
COBISS.SI-ID:7507996 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SJI2JL7E
Datum objave v DKUM:28.09.2007
Število ogledov:4381
Število prenosov:620
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici