| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MODELIRANJE DINAMIKE VOŽNJE Z ANALIZO MULTIMODALNIH PODATKOV O DELOVANJU VOZILA
Avtorji:Marn, Tom (Avtor)
Zazula, Damjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Cigale, Boris (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Marn_Tom_2016.pdf (1,92 MB)
MD5: C106DF7E48E21FAB14FAC7F12E12743F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Za komunikacijo z računalnikom v vozilu se pojavlja vedno več aplikacij in naprav, ki zahtevajo branje podatkov preko standardiziranega priključka. Kadar je to edina dovoljena ali mogoča poveza za zbiranje telemetričnih podatkov, naletimo na problem, ko zajeti podatki niso v želeni resoluciji ali razpoložljivi, kot zahteva njihova nadaljnja uporaba. V diplomski nalogi smo predlagali, kako priti do večje ločljivosti podatka o hitrosti vozila, kot je ločljivost, ki ustreza standardu ISO 15031-5 ali SAE J1939-71. Razvili smo merilni modul s pospeškometrom, žiroskopom in magnetometrom. S Kalmanovim filtrom smo združili senzorske podatke in jih povezali s podatki, zajetimi iz avtomobilskega računalnika. Tako smo nekoliko izboljšali ločljivost. Rezultate smo statistično potrdili z 30 krajšimi in 31 daljšimi vožnjami, na katerih smo ocenjene hitrosti in prevožene poti primerjali z referenčnimi podatki.
Ključne besede:modeliranje dinamike vožnje, Kalmanov filter, OBD, pospeškometer, žiroskop, magnetometer
Leto izida:2016
Založnik:T. Marn
Izvor:[Maribor
UDK:004.414.23(043.2)
COBISS_ID:19916822 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WU1NH4OJ
Število ogledov:806
Število prenosov:72
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DRIVING DYNAMICS MODELLING BASED ON THE ANALYSIS OF IN-VEHICLE OPERATING DATA
Opis:More and more applications and devices require communication with vehicle to retrieve data over standardized connector. When this is the only permissible or possible connection to collect telemetric data, we encounter a problem when data are not included in the desired resolution or available as required by their continued use. In this thesis, we propose how to get the higher resolution data on the vehicle velocity, such as resolution corresponding to ISO 15031-5 or SAE J1939-71. We developed a measuring module with accelerometer, gyroscope and magnetometer. With Kalman filter we fused sensor data and combined them with the data collected from the car computer, which slightly improved the accuracy of assessed velocity. Results were statistically confirmed by 30 short and 31 long trips, by comparing estimated velocity and driving distances with referential ones.
Ključne besede:Driving dynamics modelling, Kalman filter, OBD, accelerometer, gyroscope, magnetometer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici