| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Management znamke v podjetju Mura : diplomsko delo
Avtorji:Šadl, Igor (Avtor)
Gabrijan, Vladimir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf sadl-igor.pdf (609,49 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, upravljanje, management, trženje, marketing, strategija trženja, politika izdelka, design, blago, moda, oblikovanje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, potrošnik, vedenje, zadovoljstvo, odjemalec, psihologija potrošnika, Slovenija, strategija, odločanje
Leto izida:2004
Založnik:[I. Šadl]
Izvor:Murska Sobota
UDK:658.626(043.2):687.1(497.4)
COBISS_ID:7494940 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MUHOJWWC
Število ogledov:2581
Število prenosov:313
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici