| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Management marketinškega komuniciranja v trgovini na drobno : diplomsko delo
Avtorji:Čopar, Mihaela (Avtor)
Gabrijan, Vladimir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf copar-mihaela.pdf (379,96 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:komuniciranje, marketing, trženje, management, trgovec, trgovinsko podjetje, prodajalne, prodaja na drobno, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, tržne raziskave, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, cilj, strategija trženja, ponudba, metodologija, poslovni rezultati
Leto izida:2004
Založnik:[M. Čopar]
Izvor:Mozirje
UDK:659.23(043.2):339.372(497.4 Mozirje)
COBISS_ID:7485980 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0AXGIGJX
Število ogledov:3125
Število prenosov:193
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici