| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE USPEŠNIH SLOVENSKIH KAMPANJ NA KICKSTARTERJU
Avtorji:Vinkovič, Matej (Avtor)
Verdonik, Darinka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vinkovic_Matej_2016.pdf (1,99 MB)
MD5: 52B6591C4E0D73798C11D9DDA4F7BC45
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Osrednja tema magistrskega dela so komunikacijske strategije uspešnih slovenskih kampanj na Kickstarterju, spletni platformi za množično financiranje. V magistrski nalogi se seznanimo z množičnim financiranjem in spletno platformo Kickstarter, ki je namenjena tovrstnemu zbiranju zagonskih sredstev. Opredeljen je pojem kampanja, posebej pa je opisana tudi vsaka izmed komunikacijskih strategij, ki se jih poslužujejo snovalci uspešnih kampanj na Kickstarterju. Prav tako so predstavljene prepričevalne tehnike, s pomočjo katerih se lažje doseže zastavljeni cilj. Na podlagi predhodne teorije je drugi del naloge posvečen analizi izbranih uspešnih slovenskih kampanj, ki so na Kickstarterju dosegle svoj cilj in si zagotovile zagonski kapital za uspešen začetek poslovne poti.
Ključne besede:Kickstarter, Množično financiranje, Komunikacijske strategije, Prepričevalne tehnike, Kampanja
Leto izida:2016
Založnik:M. Vinkovič
Izvor:[Maribor
UDK:004.451.62(043.2)
COBISS_ID:19894294 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KWAKD7XQ
Število ogledov:734
Število prenosov:144
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMMUNICATION STRATEGIES OF SUCCESSFUL SLOVENE CAMPAIGNS ON KICKSTARTER
Opis:Master thesis focuses on communication strategies of successful Slovenian campaigns on Kickstarter, an online crowdfunding platform. Crowdfunding, the Kickstarter platform, commonly used for generating start-up funds, and persuasion techniques will be presented. The term campaign will be defined. Based on the predefined theories, the thesis will investigate each of the communication strategies utilized by successful Slovenian campaigns as well as the persuasion techniques used during these campaigns in order to receive start-up funds.
Ključne besede:Kickstarter, Crowdfunding, Communication Strategies, Persuasion Techniques, Campaign


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici