| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UČINKI POSPEŠEVANJA PRODAJE Z UPORABO SPLETNIH PORTALOV ZA SKUPINSKO NAKUPOVANJE
Avtorji:ID Pozeb, Nina (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Pozeb_Nina_2016.pdf (2,33 MB)
MD5: E818C4C7F6885BDDBD0D2F9F34029424
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Z razvojem spletnih portalov za skupinsko nakupovanje, ki ponujajo visoke popuste za storitve in izdelke, se je spremenilo vedenje potrošnikov. Najprej so bili nakupi kuponov impulzivni, kupovalo se jih je na zalogo, potrošniki pa so ponudbam zaupali. Z večletno prisotnostjo portalov na trgu so se učinki pospeševanja prodaje s pomočjo tega orodja spremenili. Potrošniki so postali bolj previdni in racionalni. Osnovni namen objave ponudbe na portalu, pridobiti nove stranke, ki se bodo vračale, pa se je izgubil. V diplomski nalogi proučujemo učinke pospeševanja prodaje z uporabo tovrstnih spletnih portalov, za potrošnike in podjetja, ki se poslužujejo tega orodja.
Ključne besede:pospeševanje prodaje, spletni portal, skupinsko nakupovanje, kupon, popust
Kraj izida:[Maribor
Založnik:N. Pozeb
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61274 Novo okno
UDK:004.738.5:339.371.4(043.2)
COBISS.SI-ID:20172566 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4ZWPS8JC
Datum objave v DKUM:22.09.2016
Število ogledov:1236
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EFFECTS OF SALES PROMOTION WITH THE USE OF THE WEB PORTALS FOR GROUP SHOPPING
Opis:Development and popularisation of web portals for group buying which offer high discounts for services and products has changed the attitude of costumers. First coupon purchases were impulsive, consumers were buying coupons for stock and they trusted the offers. Since web portals have been present on the market for several years now the effects of sales promotion using this tool have changed. Consumers became more cautious and rational. The basic purpose of the offer announcement on a portal to attract new clients that will return has been neglected. In the diploma thesis we study the effects of sales promotion using web portals on the consumers and companies using this tool.
Ključne besede:sales promotion, web portal, group buying, coupon, discount


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici