| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POUK MEHANIKE S SODOBNIMI UČNIMI METODAMI IN OB UPORABI UČNIH OKOLIJ 21.STOLETJA
Avtorji:ID Ambrož Jurgec, Alenka (Avtor)
ID Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Gubeljak, Nenad (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Ambroz_Jurgec_Alenka_2016.pdf (2,65 MB)
MD5: 673064C863CA602772FC38BD5974D44B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Globalni trg, konkurenčnost na njem in hitro razvijajoča se družba, ki temelji na informacijsko-komunikacijski tehnologiji, so povzročili spremembe tudi na področju izobraževalnih sistemov. Zahtevajo se sodobne učne metode, ki spodbujajo učenje, vplivajo na poglobljeno razumevanje, sposobnost za kreativno rabo usvojenega znanja in usposobljenost za kompetence 21.stoletja. V nalogi so predstavljene na problemu in problemskosti temelječe učne metode pri pouku Mehanike. Poudarek je na problemskem, raziskovalnem in projektnem učenju z uporabo IKT, ob sočasnem sodelovalnem učenju in načrtovani komunikaciji. Ugotovljeno je bilo, da so sodobne učne metode dijakom bližje kot klasični (frontalni) pouk. Rezultat ocenjevanja znanja so pokazali, da dajo sodobne učne metode tudi boljše rezultate ocenjevanja znanja in bistveno vplivajo na trajnost znanja. Dijaki so bili pri problemskem, raziskovalnem in projektnem pouku ob uporabi IKT motivirani in samoiniciativni, razvijali so višje miselne procese, naučili so se sodelovalnega dela in prevzemanja odgovornost, učitelju pa je bilo omogočeno učinkovito spremljanje in usmerjanje razvoja dijakov. Naloga je pokazala, da so sodobne učne metode dober odgovor izzivom sodobnega časa.
Ključne besede:sodobne učne metode, IKT, sodelovalno učenje, komunikacija v učnem procesu, kompetence, kompetenčno zasnovan pouk, na problemu in problemskosti temelječe učne metode pri pouku mehanike, problemski, raziskovalni in projektni pouk.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Ambrož Jurgec]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61130 Novo okno
UDK:[37.091.3:531](043.2)
COBISS.SI-ID:19932694 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZHBNXHHM
Datum objave v DKUM:11.10.2016
Število ogledov:1582
Število prenosov:219
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MECHANICS CLASS THROUGH MODERN TEACHING METHODS AND USAGE OF TEACHING ENVIRONMENT OF 21th CENTURY
Opis:The global market, the competitiveness of it, and fast-growing human society, which is based on information and communication technology, have led to changes in the field of education systems. It requires modern teaching methods that encourage learning, affecting the in-depth understanding and the ability to creatively use consumer knowledge and skills for the 21st century competencies. The orders were presented in problem situations and problem-based learning methods in the classroom of mechanics class. The emphasis is on problem-based, research and project-based teaching while using ICT, collaborative learning and planned communication. It was found that modern teaching methods, provide students with better knowledge than classic (frontal) lessons. The result of the evaluation of knowledge has demonstrated that modern teaching methods give better results assessing knowledge and significantly impact on the sustainability of knowledge. Students were, while working in a problem-based, research-based and project-based class, using ICT motivation and initiative, to develop higher thinking processes, so they could learn collaborative work and take responsibility. The teacher was able to effectively monitor and guide the development of students. This assignment has shown that modern teaching methods are a good answer to the challenges of modern time.
Ključne besede:modern study methods, ICT, combining learning, communication in the process of studying, competencies, problem solving classes, problem-based lessons, exploring-based lessons, project-based lessons.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici