| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VEDENJE IN PREFERENCE IGRALCEV GOLFA
Avtorji:ID Lajhar, Valerija (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lajhar_Valerija_2016.pdf (1,38 MB)
MD5: 81AB9DF6AD67EA09F9347026DB97E738
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pomembno je, da podjetje ve, kdo so njegovi odjemalci, da pozna njihovo vedenje, da jim lahko ponudi izdelek, s katerim bo zadovoljilo njihove potrebe in jim olajšalo odločanje za nakup. V teoretičnem delu smo predstavili odjemalce, ki so najpomembnejša sestavina ožjega marketinškega okolja. Velikokrat namesto besede odjemalec zasledimo pojma potrošnik in porabnik. Ugotovili smo, da na vedenje odjemalcev vplivajo notranji in zunanji dejavniki. V zvezi z vedenjem odjemalcev smo predstavili proces odločanja, s katerim lahko vplivamo na odločitve odjemalcev. V sklopu praktičnega dela smo predstavili golf igrišče Zlati grič, ki se nahaja v destinaciji Rogla-Pohorje, ki jo sestavljajo kraji Zreče, Slovenske Konjice, Vitanje in Oplotnica. Izvedli smo raziskavo o vedenju in preferencah igralcev golfa. V praktičnem delu so s pomočjo tabel in različnih grafikonov predstavljeni rezultati anketiranja, ki smo ga izvedli prek spletne ankete in na golf igrišču Zlati grič. Sklepni del projekta zajema ugotovitve in predloge, ki se nanašajo na golf igrišča.
Ključne besede:Vedenje porabnikov, odjemalec, destinacija Rogla-Pohorje, golf igrišče
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Lajhar]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61118 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12577564 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SVGYBGAN
Datum objave v DKUM:10.11.2016
Število ogledov:1111
Število prenosov:151
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BEHAVIOUR AND PREFERENCES OF GOLF PLAYERS
Opis:For companies it is important to know who are the consumers and their behavior, so that they can offer a product which will satisfy the consumers' needs and facilitate their decision to purchase. In the theoretical part we introduced consumers, who are the most important component of a narrower marketing environment. Often, instead of the word consumer, we can see the words costumer or user. We found that the behavior of consumers is influenced by internal and external factors of consumer behavior. We also presented the decision-making process with which we can influence the decisions of the consumer. In the theoretical part of this thesis I presented a golf course Zlati grič, which is a part of a tourist destination Rogla – Pohorje that consists of Zreče, Slovenjske Konjice, Vitanje and Oplotnica. On the golf course Zlati grič I conducted the interviews about the behavior and preferences of golf players. In the practical part we present the results of the survey through tables and various graphs. The survey was conducted with online surveys and the interviews that were conducted on the golf course Zlati grič. The concluding part includes conclusions and proposals, which relate to the golf courses.
Ključne besede:Behavior of users, consumer, destination Rogla-Pohorje, golf course


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici