| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Didaktična analiza kontaktnih načinov in oblik dela v visokošolskem izobraževalnem procesu
Avtorji:ID Kukovec, Silvija (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kukovec_Silvija_2016.pdf (2,85 MB)
MD5: 783771DFC37E2DC6DC2465604AC1CAFC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo z didaktično analizo teoretično in empirično osvetlili predavanje in seminar – v visokošolskem izobraževalnem procesu prevladujoča kontaktna načina oziroma obliki dela profesorjev s študenti. Predstavili smo didaktične značilnosti, funkcije, vloge in vidike teh dveh načinov dela ter njuno načrtovanje, pripravo, izvedbo, analizo in evalvacijo. Poudarili smo pomembnost vseh navedenih faz za njuno kakovost, saj lahko samo kakovostna predavanja in seminarji pri študentih spodbujajo usvajanje znanja, razvijanje kognitivnih sposobnosti in oblikovanje pozitivnih, zaželenih značajskih lastnosti, s čimer dobijo podlago za razvijanje specifičnih in splošnih kompetenc. Z izvedeno anketo na vzorcu 240 rednih študentov dodiplomskega študija smo preučili, kako se ti udeležujejo predavanj in seminarjev, katere značilnosti najpogosteje zaznavajo, kakšna pričakovanja imajo in kako se jim uresničijo. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na vrsto fakultete, na kateri študirajo, letnik študija, v katerega so vpisani, in njihovo uspešnost pri študiju. Rezultati kažejo, da se študenti seminarjev in sploh predavanj udeležujejo kar redno in da visoko ocenjujejo njihovo kakovost, so pa pri tem določene statistično značilne razlike glede na vrsto fakultete in uspešnost. Od predavanja in v glavnem tudi od seminarja imajo visoka pričakovanja, ki pa se jim nekoliko manj uresničijo. Menimo, da so možnosti za izboljšanje uresničitve njihovih pričakovanj predvsem v razvijanju in izboljševanju didaktičnih in metodičnih kompetenc profesorjev ter izboljševanju intelektualne in socialne didaktične komunikacije in interakcije med profesorji in študenti.
Ključne besede:kontaktni načini dela, predavanje, seminar, pričakovanja študentov od predavanja, pričakovanja študentov od seminarja, kakovost visokošolskega izobraževanja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Kukovec]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-61097 Novo okno
UDK:378.141.091.32:005.336.3(043.2)
COBISS.SI-ID:22467848 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DOMLKKQM
Datum objave v DKUM:26.08.2016
Število ogledov:1454
Število prenosov:134
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic analysis of contact courses in educational process in higher education
Opis:Our thesis employs didactic analysis to theoretically and empirically examine lecture and seminar, two predominant forms of contact courses in higher education where professors work with students. We present their didactic features, functions, roles and aspects, including their planning, preparation, execution, analysis and evaluation. We stress the importance of all listed stages for their quality, since only high-quality lectures and seminars promote the acquisition of knowledge among students, develop their cognitive skills and form positive, desirable personality traits, which then give the basis for the development of students’ specific and general competencies. We conducted a survey on a sample of 240 full-time undergraduate students to examine their lecture and seminar attendance, their expectations and their realisation. We examined the differences according to faculty type, students’ year of study and educational performance. The results show that students attend lectures and seminars relatively regularly and that they rate their quality as high, with some statistically significant differences according to faculty type and educational performance. Students express high expectations of lectures and also of seminars, but these are somewhat less realised. We suggest the possibilities for the realisation of their expectations lie especially in developing and improving teachers’ didactic and methodical competencies and in improving intellectual and social didactic communication and interaction between teachers and students.
Ključne besede:contact courses, lecture, seminar, students’ expectations of lecture, students’ expectations of seminar, the quality of higher education.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici