| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Prenova spletne trgovine z odzivno obliko
Avtorji:Cekič, Luka (Avtor)
Rajkovič, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Cekic_Luka_2016.pdf (2,41 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V letu 2014 je do interneta prek mobilnih naprav dostopalo že več uporabnikov kot prek namiznih računalnikov. Takrat so se spletni trgovci resno začeli soočati s problemom, kako uporabnikom svoje storitve ali izdelke pravilno predstaviti tudi na mobilnih napravah. Glavna težava je bila v tem, da je bila večina spletnih trgovin oblikovana za namizne računalnike in posledično so trgovci začeli opažati upadanje števila obiskovalcev, število nakupov se je manjšalo, obiskovalci so hitreje zapuščali njihove spletne trgovine. Enako se je zgodilo tudi v spletni trgovini Extreme Vital podjetja PR, d.o.o., zato smo se odločili za popolno prenovo te spletne trgovine z odzivno obliko, katere cilj je bil povečati obisk v trgovini in stopnjo konverzije, zapustno stopnjo pa zmanjšati. S študijem domače in tuje literature smo raziskali, kaj je odzivno spletno oblikovanje in kateri so ključni elementi, ki jih mora sodobna spletna trgovina vsebovati. S pomočjo orodja Google Analytics smo analizirali stanje obiska, zapustno stopnjo in konverzije pred in po prenovi. S prenovo smo ustvarili sodobno spletno trgovino Extreme Vital, ki omogoča vrhunsko uporabniško izkušnjo vsem uporabnikom. Uspelo nam je povečati obisk in stopnjo konverzije, zapustno stopnjo pa zmanjšati. Z izboljšanjem teh treh elementov smo zagotovili povečanje prodaje in posledično izboljšali poslovanje podjetja Pr, d.o.o.
Ključne besede:elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, odzivno spletno oblikovanje
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7840787 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HSKPU2RY
Število ogledov:496
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renovation of webshop with responsive design
Opis:In the year 2014 the use of mobile devices to access the internet already exceeded the use of desktop computers to access the internet. With the rise of the mobile internet, retailers were faced with a problem of loosing potential customers who were accessing their webshops via mobile devices. Most of their webshops were not optimised for mobile and retailers started to notice that number of unique visitors started to drop, bounce rates were getting higher and converison rates lover. Same happened to company PR, d.o.o. and our webshop Extreme Vital. Therefore we have decided to completely redesign our webshop with responsive design and our goal was to increase number of unique visitors, drop the bounce rate and get conversion rates up. By studying Slovenian and foreign literature we have learned which are the crucial elements of a modern webshop. With the use of Google Analytics we have analysed unique visits, bounce rate and conversion rate before and after renovation. With our redesign we have managed to design a graphically modern webshop with up to date functionalities. We have achieved an increase in unique visitor numbers, bounce rate is lover and conversion rate is higher.
Ključne besede:E-business, Internet, Webshop, Responsive design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici