| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV ZGODNJE OBRAVNAVE IN IZOBRAŽEVANJA NA KAKOVOST ŽIVLJENJA OSEB Z DOWNOVIM SINDROMOM IN NJIHOVIH DRUŽIN
Avtorji:ID Zorc, Urška (Avtor)
ID Šprajc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zorc_Urska_2016.pdf (1,23 MB)
MD5: 7B76726A3AAA7C34EA3C53F9F3C299D4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu bomo obravnavali Downov sindrom, predstavili program zgodnje obravnave in Društvo Downov sindrom Slovenija ter problematiko inkluzije in izobraževanja oseb z Downovim sindromom. Downov sindrom je stanje spočetega otroka, ki ga povzroča trisomija enaindvajsetega kromosoma v celicah novorojenčka in se kaže kot upočasnjen telesni in duševni razvoj otroka. Odraža se v raznih telesnih in vedenjskih posebnostih. Duševne zmožnosti ljudi z Downovim sindromom so sicer ovirane, vendar lahko ljudje z Downovim sindromom ob podpori staršev in sistema živijo sorazmerno kakovostno življenje. V raziskovalnem delu naloge je izdelana analiza ankete, ki smo jo izvedli med starši otrok z Downovim sindromom. V raziskavi smo ugotavljali, koliko so otroci z Downovim sindromom vključeni v programe zgodnje obravnave, katere so težave staršev pri izvajanju teh programov in kakšen učinek ima program zgodnje obravnave.
Ključne besede:Izobraževanje, Downov sindrom, Društvo Downov sindrom Slovenija, zgodnja obravnava, kakovost življenja.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60913 Novo okno
COBISS.SI-ID:7753747 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IFCRFAIL
Datum objave v DKUM:10.10.2016
Število ogledov:1466
Število prenosov:256
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUENCE OF EARLY TREATMENT AND EDUCATION ON LIFE QUALITY OF PEOPLE WITH DOWN'S SYNDROME AND THEIR FAMILIES
Opis:In this thesis we deal with Down's syndrome, we moved the program of early intervention and the Association Down Syndrome Slovenia and the issue of inclusion and education of persons with Down syndrome. Down syndrome is a condition conceived a child caused by trisomy of the twenty-first chromosome in the cells of the newborn and can be seen as delayed physical and mental development of the child. It reflected in various physical and behavioral characteristics. Mental abilities of people with Down syndrome are otherwise handicapped, but people with Down syndrome, with the support of parents and the system live a relatively good quality of life. In the research part of the thesis is an analysis of the survey, which was conducted among parents of children with Down syndrome. The study examines the extent to which children with Down syndrome included in the programs of early intervention, what are the problems of parents in the implementation of these programs and what impact has the program of early intervention.
Ključne besede:education, Down’s syndrome, Association Down’s syndrome Slovenia, early treatment, quality of life


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici