| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TRŽENJSKA OCENA KUPCEV MLEKA IN MLEČNIH IZDELKOV NA ŠIRŠEM OBMOČJU OBČINE ORMOŽ
Avtorji:Keček Potočnik, Maša (Avtor)
Pavlovič, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kecek_Potocnik_Masa_2016.pdf (1,45 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:Namen raziskave je analizirati tržno povpraševanja kupcev po mlečnih izdelkih na širšem območju občine Ormož. V nalogi ocenjujemo odnos kupcev do ponudbe mleka in mlečnih izdelkov, analiziramo njihova stališča do kakovosti, izvora in blagovnih znamk ponujenih izdelkov in presojamo njihove prehranske in nakupne navade pri mleku in mlečnih izdelkih. Metodologija vključuje terensko anketiranje 100 naključnih kupcev z lastnim vprašalnikom. Ta je bil sestavljen iz treh delov: (i) prvi del zajema socialno-demografske spremenljivke, (ii) drugi del prehransko-nakupne navade kupcev mleka in mlečnih izdelkov, (iii) tretji pa odnos kupcev do ponudbe mlečnih izdelkov.
Ključne besede:mleko, mlečni izdelki, tržna analiza, anketni vprašalnik, SV Slovenija
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4YJQD9KR
Število ogledov:666
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET ANALYSIS OF MILK BUYERS' BEHAVIOUR IN THE WIDER AREA OF ORMOŽ
Opis:The aim of the research is to analyze the market demand of customers for dairy products in the wider area of Ormož. We assess the attitude of customers related to supply of milk and dairy products, we analyze their views on the quality, origin and branded products offered and we estimate their eating and shopping habits – linked to milk and dairy products. The methodology includes a SWOT analysis of dairy production in Slovenia and a field survey of 100 random customers with our own questionnaire. This one contains 3 parts such as: (i) socio- demographic variables, (ii) the customers’ food - buying habits and (iii) a relationship of customers towards supply of dairy products.
Ključne besede:milk, dairy products, market analysis, questionnaire, NE Slovenia


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici