| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PERCEPTION AND PRODUCTION IN EARLY FOREIGN LANGUAGE TEACHING THROUGH SPOKEN AND WRITTEN WORD
Avtorji:Miljević, Suzana (Avtor)
Jurančič, Klementina Penelope (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Miljevic_Suzana_2016.pdf (1,92 MB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Implementation of early foreign language learning in the national curriculum for primary education has been a significant and a popular issue among the language researchers, all the professionals involved in the process of early education and parents. The modern theories and research propose early foreign language learning in primary schools as highly beneficial, crucial and necessary in a sense of spontaneous language acquisition through simple and non-demanding tasks, which are primarily based on auditory perception and physical response as production. In contrast to popular approaches in early foreign language teaching, based on the relation between the tasks’ difficulties and language acquisition, this thesis explores the connection and defines the importance of the attention span in relation to successful language acquisition, in comparison to the importance of the task difficulty. The research was carried out at the Primary School Ljubečna among the second and third grade students, who took part in the listening and reading comprehension examination, which was structured for attention observation and measurement purposes. Each group of the second and the third grade students took a listening and a reading comprehension test. The results and observations of the testing were shown to lead to accurate determinations of the attention influence on early language acquisition. This indicates that there is a possibility that the early reading and writing are not adverse to the process of early foreign language learning and foremost that difficulty of tasks is not in a directly proportional relation to perception and production, namely less demanding tasks are not necessarily completed more successfully than tasks that are more complex.
Ključne besede:KEY WORDS: early learning, early teaching, foreign language, language acquisition, perception, production, attention, attention span, difficulty of tasks, attention observation, attention measurement
Leto izida:2016
Založnik:[S. Miljević]
Izvor:Celje
UDK:81'243:37.091.3(043.2)
COBISS_ID:22505224 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BAQ7HPE0
Število ogledov:606
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:PERCEPCIJA IN PRODUKCIJA PRI ZGODNJEM POUČEVANJU TUJEGA JEZIKA SKOZI GOVORJENO IN PISANO BESEDO
Opis:Uvajanje zgodnjega poučevanja tujega jezika v učni načrt za osnovno šolo je izjemno pomembna tema med jezikoslovci, vsemi strokovnjaki, ki so vključeni v proces zgodnjega poučevanja, in starši. Sodobne teorije in raziskave kažejo, da je učenje tujega jezika v zgodnjem obdobju zelo koristno, ključno in potrebno v smislu spontanega usvajanja jezika skozi preproste in nezahtevne naloge, ki temeljijo na slušni percepciji in telesnem odzivu kot produkciji. V nasprotju s priljubljenimi pristopi pri zgodnjem poučevanju tujega jezika, ki temeljijo na odnosu med težavnostjo nalog in usvajanjem jezika, to diplomsko delo raziskuje povezave in opredeljuje pomembnost razpona pozornosti v povezavi z uspešnim usvajanjem tujega jezika. Raziskava je bila opravljena na Osnovni šoli Ljubečna med učenci drugih in tretjih razredov, ki so sodelovali pri preizkusu slušnega in bralnega razumevanja. Preizkusi so bili uporabljeni za opazovanje in merjenje pozornosti učencev pri zgodnjem poučevanju tujega jezika angleščine. Vsaka oddelčna skupnost učencev v drugem in tretjem razredu je opravila preizkus slušnega in bralnega razumevanja. Rezultati in opazovanja testiranj kažejo točne predpostavke glede vpliva pozornosti na zgodnje usvajanje jezika. Ugotovitve kažejo, da učenje branja in pisanja v zgodnjem obdobju nima negativnih posledic na kognitivni razvoj otrok ter da višja težavnost nalog ni v obratnem sorazmerju z otrokovo percepcijo in produkcijo, saj manj zahtevne naloge niso nujno uspešneje rešene kot zahtevnejše naloge.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: zgodnje učenje, zgodnje poučevanje, tuji jezik, usvajanje tujega jezika, percepcija, produkcija, pozornost, razpon pozornosti, težavnost nalog, opazovanje pozornosti, merjenje pozornosti


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici