| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ ORODJA ZA UGOTAVLJANJE STOPNJE ABSTRAKTNEGA RAZMIŠLJANJA UČENCEV PO NEOPIAGETOVI TEORIJI PRI PROGRAMIRANJU
Avtorji:Krajnc, Radovan (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Rugelj, Jože (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Krajnc_Radovan_2016.pdf (2,27 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu smo ugotavljali, ali je možno s pomočjo testov dovolj zanesljivo razvrstiti učence glede na zmožnost reševanja nalog, ki smo jih sestavili s pomočjo neopiagetove teorije kognitivnega razvoja. Ugotavljali smo, ali zmorejo učenci reševati naloge, ki zahtevajo abstraktno razmišljanje pri programiranju na predoperacionalnem ali konkretno operacionalnem nivoju. Teste so reševali učenci (N=635) novega neobveznega izbirnega predmeta Računalništvo v osnovni šoli. Rezultate statistične analize testa smo primerjali z rezultati intervjujev. Ugotovitve intervjujev kažejo, da učenci, ki nalog na testu niso pravilno rešili, tudi pri razmišljanju naglas niso bili zmožni rešiti nalog, ki zahtevajo določen nivo abstraktnega razmišljanja po neopiagetovi teoriji kognitivnega razvoja. Zaradi teh ugotovitev menimo, da lahko učitelj na osnovni rezultatov takšnega testa prilagodi svojo nadaljnjo razlago posameznim učencem.
Ključne besede:neopiagetova teorija, programiranje, abstraktno razmišljanje
Leto izida:2016
Založnik:[R. Krajnc]
Izvor:Maribor
UDK:004.4'23:422.636(043)
COBISS_ID:19767062 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S6ZOFZSB
Število ogledov:928
Število prenosov:140
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing the tool for assessing the level of abstract thinking of pupils by Neo-piagetian theory in programming
Opis:We have been researching in the master's thesis if it is possible to place pupils reliably enough according to their abilities of solving tasks, which we had formed according to Ne-Piaget's theory of cognitive development. We have been researching if pupils are able to solve tasks, which demand abstract thinking with programming on pre-operational or concrete operational level. The tests have been solved by pupils (N=635) of new non-obligatory optional subject computer science in primary school. The results of the statistic test analysis have been compared with the interview results. The findings of the interviews have shown that the pupils who had not correctly completed their tasks, were not able to solve the tasks out loud, which demand a certain level of abstract thinking according to the Neo-Piaget’s theory of cognitive development. Because of the finding, we think that a teacher can, based on the results of such test, adapt his further explanations to the individual pupils.
Ključne besede:neoPiage theory, programming, abstract thinking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici