| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učiteljeve kompetence za učinkovito vodenje razreda
Avtorji:ID Tamše Horvat, Majda (Avtor)
ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čagran, Branka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Tamse_Horvat_Majda_2016.pdf (1,57 MB)
MD5: E2CBF091A5900E9B6B1A6FD9E34BCA38
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrski nalogi smo raziskali aktualno tematiko vzgojno-izobraževalnega dela v šoli. Podrobneje so nas zanimale učiteljeve kompetence, ki omogočajo učinkovito vodenje razreda. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na vlogo šole v kontekstu sodobne družbe. Predstavili smo šolo kot vzgojno-izobraževalno institucijo ter proučili načrtovanje vzgoje v njej. Nadalje nas je zanimala vloga učitelja kot vodje pedagoškega procesa v sodobni šoli ter njegove kompetence. Pozornost smo namenili tudi vedenjski problematiki v šoli. V zadnjem delu teoretične razprave smo proučili vodenje razreda. Osredotočili smo se na razred kot socialno skupino, raziskali smo strategije vodenja razreda ter učiteljevo sodelovanje z drugimi strokovnjaki. V empiričnem delu naloge smo analizirali stališča učiteljev do pristopov vodenja razreda, oceno učiteljevega sodelovanja in kompetenc za vodenje razreda. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik med učitelji glede na delovne izkušnje, področje poučevanja in kraj poučevanja. Temeljne ugotovitve raziskave kažejo na prisotno dinamiko sodelovanja med učitelji ne glede na proučevane spremenljivke. Izkazala se je zadržanost do interakcijskega pristopa vodenja razreda. Ocena učiteljevih kompetenc za vodenje razreda je bila povezana z leti delovnih izkušenj. Z rezultati raziskave smo tako potrdili pomembnost in aktualnost pomena učinkovitega vodenja razreda v vsakodnevni šolski praksi.
Ključne besede:učitelj, učenec, kompetence, vodenje, razred, sodelovanje, pristopi, šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Tamše Horvat]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-60549 Novo okno
UDK:37.091.21(043.2)
COBISS.SI-ID:22406408 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:V6MTDDNX
Datum objave v DKUM:08.08.2016
Število ogledov:2800
Število prenosov:753
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The teacher´s competencies for effective classroom management
Opis:The aim of the master's thesis was to research the current topic of educational work in school. We were particularly interested in the teacher’s competencies, enabling effective classroom management. In the theoretical part we focused on the role of schools in the context of modern society. We presented the school as an educational institution and studied education planning in it. Furthermore, we were interested in the role of teachers as the leaders of the educational process in modern school and their competencies. Attention was also paid to behavioural issues in school. In the last part of the theoretical discussions we studied management in classroom. We focused on the classroom as a social group; we researched the classroom management strategies and teacher’s cooperation with other professionals. In the empirical part of the thesis the attitudes of teachers to classroom management approaches were analysed, as well as assessment of teacher’s cooperation and competence for management the class. In doing so, we were interested in the existence of differences among teachers according to experience, the scope of teaching and place of teaching. The main findings of the research show the presence of dynamics for cooperation between teachers irrespective of the studied variables. The interactive classroom management approach proved to be proceeded with caution. Assessment of teacher’s competencies to manage the classroom was associated with years of professional experience. The results of the research confirmed the importance and the currency of the effective classroom management significance in everyday school practice.
Ključne besede:teacher, pupil, competencies, management, classroom, cooperation, approaches, school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici