Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SODOBNE UČNE METODE PRI POUKU ZGODOVINE
Avtorji:
Vidmar, Petra
(Avtor)
Potočnik, Dragan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Vidmar_Petra_2016.pdf
(1,25 MB)
MD5: 0CD55B5224265245FD11E944C625AB87
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo (m5)
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi Sodobne učne metode pri pouku zgodovine so predstavljene metode dela, ki se lahko izvajajo pri sodobnem pouku zgodovine. Gre za novejše učne metode, katerih namen je popestriti pouk zgodovine, motivirati učence in jim približati zgodovinske učne vsebine. 
 
V diplomski nalogi je opisan razvoj pouka zgodovine in sledeče metode: metoda dela z zgodovinskimi viri, zgodovinsko terensko delo v arhivu, muzeju in v okviru ekskurzije, igra vlog in simulacija, metoda dela z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo ter projektno delo. Opisali smo splošne značilnosti teh metod ter njihove didaktične značilnosti in pomen za pouk zgodovine. 
 
Ob koncu vsake predstavljene metode dela smo izdelali konkreten primer učne ure. S tem smo želeli prikazati, kako lahko učitelj pri pouku zgodovine te metode dejansko uporabi. Sestavili smo sedem primerov učnih ur – za vsako izmed opisanih učnih metod, ki so primerne za učence osnovnih šol. Za vsako uro smo napisali učno pripravo, natančen potek izvedbe učne ure, analizo ure in izdelali delovne liste oziroma druge naloge, primerne za posamezno metodo dela.
Ključne besede:
sodobne učne metode
,
pouk zgodovine
,
zgodovinski viri
,
zgodovinsko terensko delo
,
igra vlog in simulacija
,
informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
projektno delo.
Leto izida:
2016
Založnik:
[P. Vidmar]
Izvor:
Maribor
UDK:
37.091.3:94(043.2)
COBISS_ID:
22498312
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZJYGZNGP
Število ogledov:
2217
Število prenosov:
408
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CONTEMPORARY DIDACTIC METHODS IN HISTORY LESONS
Opis:
In graduation thesis titled Contemporary Didactic Methods in History Lessons we presented teaching methods that can be used in modern history lessons. The main aims of using these methods are to diversify history lessons, motivate pupils and bring historical contents closer to them. We described the development of history lessons and the following teaching methods: teaching with historical sources, historical fieldwork in the archive, museum and within excursion, role play and simulation, teaching with information-communication technology and project work. We described general characteristics of these methods and their didactical significance for history lessons. At the end of each chapter we prepared example of a history lesson. We wanted to demonstrate how the history teacher can actually use these methods in history lessons. We prepared seven examples of history lessons that are appropriate for the pupils of primary school- one example for each method described. For every lesson we wrote a lesson plan, a course of realization and analysis of the lesson, handouts and other exercises.
Ključne besede:
contemporary didactic methods
,
history lessons
,
historical sources
,
historical fieldwork
,
role play and simulation
,
information-communication technology
,
project work.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj