| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Katalog znanja pri opravljanju administrativnega dela v storitveni dejavnosti prevozi potnikov
Avtorji:Cunk, Marjetka (Avtor)
Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Cunk_Marjetka_2016.pdf (5,67 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Na delovna opravila nekega podjetja močno vplivajo različne tehnološke spremembe. Novosti na vseh področjih zahtevajo usvajanja novih spretnosti in nenehno izobraževanje zaposlenih.Težave, ki se pri administrativnem delu pojavljajo v praksi, pa ne nastopajo zaradi neznanja, temveč zaradi nepovezanega informacijskega sistema državnih organov in zaradi dejstva, da na trgu ni programa, s katerim bi lahko avtomatsko ažurirali podatke in jih obdelali. Vse podatke je potrebno vnašati posamezno v več programov, kar pomeni odvečne, ponavljajoče se in dolgotrajne delovne postopke. Ta problematika je bila osnovno vodilo pri našem raziskovanju, saj je bil cilj naloge ugotoviti katera orodja uporablja administrator za pridobivanje informacij in podatkov, kako mu lahko pri tem pomaga računalniška in informacijska tehnologija, s kakšnim programom bi lahko delal hitreje in učinkoviteje ter kako bi drugačen, izboljšan program vplival na sam potek dela v storitveni dejavnosti prevozi potnikov.
Ključne besede:Katalog znanja, administrator, storitvena dejavnost, računalniška tehnologija, informacijska tehnologija
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7837203 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5CIY8WOX
Število ogledov:347
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Catalogue of knowledge standards in performance of administrative work in the service activities carriage of passengers
Opis:Operating processes of a company are strongly impacted by various technological changes. Novelties in all areas require the adoption of new skills and constant training and education of the staff. Problems appearing in practical administrative work however do not appear due to lack of knowledge, but more so due to an unconnected information system of state authorities and due to the fact that there is no software for automatic data updates and processing for companies available in the market. All the data need to be entered separately into several softwares, which means excessive, repetitive and lengthy work procedures. This issue was the key motive in our research since the objective of the thesis was to establish which tools are used by the administrator in order to obtain information and data, how computer and information technology can aid during that procedure, what kind of software could speed up the process and make it more effective, as well as how a different, enhanced software could impact the operations in the service industry focusing on passenger transportation
Ključne besede:Catalogue of knowledge, administator, service industry, computer technology, information technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici