| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Etika oglaševanja : diplomsko delo
Avtorji:Lesjak, Jana (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Zver, Milan (Komentor)
Datoteke:.pdf lesjak-jana.pdf (1,39 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, cilj, etika, poslovna etika, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, zaznavanje, potrošnik, psihologija potrošnika, ženske, otroci, osebnost, psihologija osebnosti, potrebe, čustva, tržni mehanizem, regulacija, agencije, sposobnosti, uspešnost poslovanja, komuniciranje, dejavnost, storitve, ponudba, promocija
Leto izida:2004
Založnik:[J. Lesjak]
Izvor:Rogaška Slatina
UDK:659.1(043.2):171/174
COBISS_ID:7420444 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2BZDWQWV
Število ogledov:5932
Število prenosov:1156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici