| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJ NOVEGA IZDELKA “GLAVNIK S SPREJEM”
Avtorji:Šuštar, Lidija (Avtor)
Urh, Benjamin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sustar_Lidija_2016.pdf (6,52 MB)
MD5: 1B85FAC9A47A8A33B30143D566C9DFDC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Razvoj novega izdelka Glavnik s sprejem obravnavamo razvoj novega izdelka od ideje do uvedbe izdelka na trg. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Da bi izdelek uspešno razvili in ga pravilno ter pravočasno umestili na trg smo v teoretičnem in praktičnem delu naloge sledili osemstopenjskemu procesu razvijanja izdelka: • zbiranje idej za nov izdelek, • ocenjevanje idej, • preučevanje tržnih možnosti izdelka, • tehnološko razvijanje novega izdelka, • tržno razvijanje novega izdelka, • tržno testiranje novega izdelka, • uvajanje novega izdelka na trg, • komercializacija. Za lažje razumevanje praktičnega dela smo se dobro osredotočili na proces razvoja izdelka in procesne definicije avtorjev: ugotovitve, predlogi, slikovne ponazoritve. Na osnovi teoretičnih spoznanj smo znanje prenesli na praktičen primer razvoja novega izdelka ter ob vsaki stopnji razmislili o tem ali je novi izdelek primeren za trg.
Ključne besede:nov izdelek, ideja, razvoj novega izdelka, raziskava trga, uvajanje novega izdelka, prodajna cena, analiza točke pokritja, upravičenost uvedbe.
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7834131 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7FYXXU5Z
Število ogledov:1251
Število prenosov:280
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE DEVELOPMENT OF A NEW PRODUCT "COMBOS WITH A SPRAY"
Opis:In diploma thesis entitled the Development of a new product Combos with a spray, we discuss the development of a new product from idea to introduction of the product on the market. A diploma thesis consists of a theoretical part and a practical part. In order to successfully develop a product and properly and timely placed it on the market, we followed the eight levels of the process of developing a product in the theoretical and practical part of the task: • collecting ideas for the new product, • the evaluation of ideas, • study of the marketing possibilities of the product, • the technological development of a new product, • market developing of a new product, • market testing of a new product, • the introduction of a new product on the market, • commercialization. For easier understanding of the practical work, we focused on the product development process and process definitions from the authors: the findings, suggestions and image illustrations. On the basis of the theoretical insights, we have transferred the knowledge to a practical example of the development of a new product and we consider at each stage, whether the new product is suitable for the market.
Ključne besede:new product, idea, the development of a new product, study of the market, introduction of a new product, the selling price, analysis of the point of the coverage, return on investment.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici