| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izdelava spletne aplikacije za vodenje internih dokumentov z orodjem Oracle Apex
Avtorji:Levstek, Sašo (Avtor)
Baggia, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Levstek_Saso_2016.pdf (1,47 MB)
MD5: 1EBCACF0ED546D9897227F5E69D37A08
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Z razvojem svetovnega spleta so se pojavile tudi spletne aplikacije, ki omogočajo prikaz vsebine glede na interakcijo z uporabnikom. Spletna aplikacija je aplikacija tipa strežnik/odjemalec, ki za komunikacijo s strežnikom na strani odjemalca uporablja spletni brskalnik. Generali zavarovalnica d.d. sprejema za uresničevanje pristojnosti in organizacije dela akte, ki jih morajo upoštevati vsi zaposleni. Vsi veljavni akti so zaposlenim dosegljivi na dostopnem mestu v elektronski obliki kot »interni dokumenti«. Dostop do dokumentov je omogočen preko spletne povezave, temelječe na funkcionalnosti spletnega strežnika Apache za izpis vsebine imenika (ang. directory listing), ki ima številne pomanjkljivosti. Namen naloge je izdelava spletne aplikacije za vodenje internih dokumentov, ki bo omogočala hiter, pregleden in po potrebi omejen dostop zaposlenih do predpisov. Spletna aplikacija za vodenje internih dokumentov temelji na podatkovni bazi Oracle in orodju za izdelavo spletnih aplikacij Oracle Apex. Razvoj je potekal s prototipno metodo, s katero se začetni vzorec aplikacije dograjuje in izpopolnjuje do končne sprejemljive rešitve. Rezultat diplomske naloge je delujoča spletna aplikacija za vodenje internih dokumentov, ki zadošča potrebam podjetja, saj omogoča učinkovito iskanje dokumentov, možnost omejitve dostopa do posameznega dokumenta glede na status le-tega, upravljanje dokumentov, obveščanje zaposlenih o novo sprejetih dokumentih ter hranjenje statistike dostopa do posameznih dokumentov.
Ključne besede:spletna aplikacija, interni dokumenti, prototipna metoda, oracle apex
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7622675 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JCJGMZAG
Število ogledov:1469
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a web application for managing internal documents with Oracle Apex
Opis:The development of the World Wide Web has also induced the emergence of applications capable of displaying contents at the user interaction. The web application is a client / server application which uses a web browser by the client to communicate with the server. To fulfil responsibilities and organize work, Generali zavarovalnica d.d. adopts acts that have to be followed by all of the employees. All the valid acts are available to the employees at an accessible place in an electronic form as "internal documents". Access to the documents is possible via a web link that is founded on the functionality of the Apache web server to display a directory listing and this has a number of shortcomings. The purpose of the paper is to create a web application for managing internal documents, which will enable a rapid, transparent and, where appropriate, limited access of the employees to the regulations. The web application for managing internal documents is based on the Oracle database and Oracle Apex tool for creating web applications. The development was carried out with a prototyping method by which the initial sample of the application was upgraded and refined to the final acceptable solution. The result of this paper is a functioning web application for the management of internal documents that meets the needs of the company because it enables an efficient search of documents, offers the possibility of a limited access to a single document with regard to the user status; moreover, it enables document management and informing of employees about the adoption of new documents as well as storing statistics of access to individual documents.
Ključne besede:web application, internal documents, software prototyping, oracle apex


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici