| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Modeli sistemske dinamike za izboljšanje razumevanja dinamičnih sistemov v učnem procesu
Avtorji:ID Vehar Jerman, Andreja (Avtor)
ID Škraba, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vehar_Jerman_Andreja_2016.pdf (1,33 MB)
MD5: 84E10EFE4A2AAA2FD6E65EB9E98BB6F2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Magistrsko delo obravnava kompleksne dinamične sisteme, ki so sestavni del našega življenja in zahtevajo od vsakega posameznika njihovo čim boljše razumevanje. V okviru izvedenih raziskav smo obravnavali problematiko človekovega dojemanja relacije nivo — tok, ki se izkaže kot zahteven koncept za razumevanje že v enostavnih dinamičnih sistemih. Namen naloge je raziskati uspešnost pristopa razlage dinamičnih pojavov s pomočjo hidravlične metafore kot metode za poučevanje dinamičnih sistemov na področju kinematike. Preverili smo, če predhodna obravnava učne snovi poveča možnost za napredek v učnem procesu. Postavili smo hipotezo, da dijakom predstavlja večjo težavo grafičen prikaz situacije kot besedni. Z anketo smo preverili znanje pred in po obravnavi dinamičnih sistemov s pomočjo principa hidravlične metafore. Princip razlage s pomočjo hidravlične metafore je bil prikazan v razredu eksperimentalno, s pritokom in odtokom ter stanjem. Pridobljeno znanje so dijaki utrdili tudi z aplikacijo, ki je bila izdelana v ta namen. Rezultati naloge so pokazali, da modeli sistemske dinamike pri poučevanju kinematike pripomorejo k boljšemu razumevanju enostavnih dinamičnih sistemov.
Ključne besede:hidravlična metafora, sistemska dinamika, kinematika, dinamični sistemi
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59938 Novo okno
COBISS.SI-ID:7647251 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XGV9YNLM
Datum objave v DKUM:05.07.2016
Število ogledov:1413
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:System dynamics models for improving understanding of dynamic systems in educational process
Opis:Complex dynamic systems are part of our everyday life and they require our good understanding. Various researches and experiments show us a poor understanding of stocks and flows even in simple dynamic systems. For better understanding of dynamic systems in kinematics a model of hydraulic metaphor and its effect in educational process was researched. It was investigated if giving a lesson prior to a test improves students’ ability of understanding such systems. A hypothesis, that presenting the data in textual form will improve performance compared to graphical, was set. The task was performed by giving the students a questionnaire before and after the lessons of kinematics. The hydraulic metaphor was experimentally presented to the students on the case of a bath tub with inflow, outflow and stock. The acquired knowledge has been supported by a software application developed for this particular case. The paper shows a better performance of education process and a better understanding of simple dynamic systems by using a system dynamics way.
Ključne besede:hydraulic metaphor, system dynamics, kinematics, dynamic systems


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici