SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vloga inteligentnih tutorskih sistemov v poučevanju
Avtorji:Lorenčič, Gregor (Avtor)
Borstner, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Aberšek, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lorencic_Gregor_2016.pdf (1,61 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Kognitivna znanost ima veliko vlogo v izobraževanju. V diplomskem delu smo pregledali kratko zgodovino poučevanja, ter nato podrobneje pogledali različne teoretske poglede na sodobno izobraževanja in njeno vlogo v tehniki in tehnologiji in filozofiji. Z namenom da spoznamo kaj je potrebno za dobro poučevanje, smo se dotaknili različne koncepte poučevanja ter jih primerjali med seboj. Prav tako smo pod drobnogled vzeli različne teorije v filozofiji kognitivne znanosti: fizični simbolni sistem hipoteza in konectionistično hipotezo. S tema hipotezama smo želeli razložiti delovanje človeškega uma, in kako le tega simulirati s tehnologijo. Naše diplomsko delo smo zaključili s praktičnim primerom kognitivne znanosti, pilotskim projektom TECH8 za osnovnošolsko poučevanje tehnike in tehnologije.
Ključne besede:inteligentni tutorski sistem, kognitivna znanost, konekcionizem, simbolni sistem, filozofija
Leto izida:2016
Založnik:[G. Lorenčič]
Izvor:Maribor
UDK:165.194:62:17(043.2)
COBISS_ID:22774024 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:397
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of intelligent tutoring systems in education
Opis:Cognitive science has big role in education. In this work (paper) we have studied brief history of education and taken a closer look on theoretical views on modern education and her part in technic and technology and philosophy. In order to find out what it takes for good teaching, we have touched different concepts of education and compared them. We have also studied different theories in philosophy of cognitive science: The physical symbol system hypothesis and Connectionist hypothesis. With these two hypothesis we were trying to explain how human mind works and how to simulate human mind with techology. We have finished our work with practical example of cognitive science , the pilot project TECH8 for ground school education of technic and techology.
Ključne besede:intelligent tutoring system, cognitive science, connectionism, symbol system, philosophy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici