| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Kompetenzen der Lehrkraft für den DaF-Unterricht mit Kindern mit besonderen Bedürfnissen
Avtorji:Gunjić, Sanja (Avtor)
Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gunjic_Sanja_2016.pdf (1,41 MB)
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Die Kompetenz ist ein Terminus von weiterer Bedeutung, mit zahlreichen Theorien und vielen Versuchen von verschiedenen Autoren, sie zu erfassen. Dazu gehört auch der Bereich der Kompetenzen, die ein Lehrer, besonders ein DaF-Lehrer benötigt, damit er mit Kindern mit besonderen Bedürfnissen gut arbeiten kann. In der vorliegenden Diplomarbeit, die auf einen theoretischen und empirischen Teil aufgeteilt ist, wurde das Thema der Kompetenzen herausgearbeitet. Zusammen mit dem theoretischen Teil, wurde das Thema an Hand der Beobachtungen des Lernprozesses an der Schule mit sonderpädagogischem Förderschwerpunkt in Maribor festgelegt. Es folgten konkret dargestellte Kompetenzen, die aus der Theorie, an Hand der Beobachtungen in der Empirie bestätigt oder abgelehnt wurden. Nach der Datenanalyse folgen neben den Kompetenzen und verschiedenen (Entwicklungs) Störungen noch der für das Thema wichtiger Begleitterminus Inklusion. Der empirische Teil beruht auf der Beobachtung des DaF- Unterrichts mit Schülern mit besonderen Bedürfnissen in fakultativer Form, mit Lernenden, die eine Gruppe mit leichten bis mäßigen Störungen bilden. Diese werden von zusätzlichen Störungen, wie Autismus - Spektrum - Störungen, Down- Syndrom, Dyslexie, ADHS und Bewegungshindernisse, wie auch Kinder aus der Roma Gemeinschaft begleitet.
Ključne besede:SCHLÜSSELWÖRTER: Lehrerkompetenzen für die Arbeit mit Kindern mit besonderen Bedürfnissen, Kompetenzen des DaF- Lehrers, Kinder mit besonderen Bedürfnissen, Deutsch als Fremdsprache lernen
Leto izida:2016
Založnik:[S. Gunjić]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2ʹ24:376-053.2(043.2)
COBISS_ID:22302728 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WMC7QKEV
Število ogledov:559
Število prenosov:55
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Kompetence učitelja za poučevanje nemščine pri otrocih s posebnimi potrebami
Opis:Kompetenca je termin širokega pomena s številnimi teorijami in poskusi razlage različnih avtorjev. Sem sodi tudi področje kompetenc učitelja, še posebej kompetence učitelja nemščine kot tujega jezika, ki jih potrebuje pri delu z otroki s posebnimi potrebami, da je pri tem lahko uspešen. V diplomskem delu, ki je razdeljeno na teoretični in empirični del, je bila obravnavana tema kompetenc učitelja otrok s posebnimi potrebami. Skupaj s širokim teoretičnim naborom kompetenc, je bila slednja preučevana in fiksirana na podlagi opazovanj/hospitacij učnih ur na posebni šoli v Mariboru. Sledijo konkretni vidiki kompetenc, ki so bili navedeni na podlagi teoretičnih obrazložitev in opazovanj učnih ur, v empiričnem delu potrjeni ali ovrženi. Po analizi podatkov sledi ob obravnavanem naboru kompetenc, tudi obravnava različnih razvojnih motenj in za obstoječo temo diplomskega dela pomemben, spremljajoč termin inkluzije. Empirični del temelji na opazovanjih pouka nemškega jezika učencev s posebnimi potrebami v fakultativni obliki, z učečimi, ki tvorijo skupino z lažjo ali zmerno motnjo v duševnem razvoju; tej sledijo tudi pridružene motnje avtističnega spektra, Downov sindrom, disleksija, ADH ali hiperaktivnost, gibalna oviranost in specifične težave otrok romske skupnosti.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: kompetence učitelja otrok s posebnimi potrebami, kompetence učitelja nemščine kot tujega jezika, otroci s posebnimi potrebami, učenje nemščine kot tujega jezika.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici