| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJAVA NEKATERIH ELEMENTOV ZNOTRAJ WALDORFSKE IN MONTESSORI PEDAGOGIKE
Avtorji:ID Župan, Eva (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zupan_Eva_2016.pdf (294,07 KB)
MD5: 83F046E295A8B5F231136188F15FF67B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga z naslovom »Primerjava nekaterih elementov znotraj waldorfske in Montessori pedagogike« je teoretske narave. V njej so na podlagi strokovne literature, ki obravnava področje različnih pedagoških konceptov in alternativnih oblik vzgoje, podane nekatere značilnosti vzgojnih konceptov Montessori in waldorfske pedagogike. Predstavljene so primerjave vloge okolja, kar vključuje urejenost prostora ter materiale, ki se nahajajo v Montessori in waldorfskem vrtcu, ter razlike in podobnosti med vlogo vzgojitelja in otroka. Primerjana je tudi avtoriteta v obeh vrtcih. Podrobneje je raziskana ena glavnih otrokovih aktivnosti - igra oziroma delo (v Montessori vrtcu). Pojem igre je opredeljen s teorijami različnih avtorjev, raziskan pa je tudi sam pomen igre v otroštvu. V nalogi je podana klasifikacija otroške igre po Toličiču, kjer je posebaj izpostavljena simbolna igra, katere v Montessori vrtcu ni moč zaslediti. Prav zato je podrobneje raziskan pomen simbolne igre v otroštvu. Primerjan je tudi pogled obeh pedagogik na proces intelektualicije v vrtcu. alternativni vzgojni koncepti, didaktični materiali, domišljija, igra, intelektualizacija, Montessori pedagogika, simbolna igra, waldorfska pedagogika
Ključne besede:alternativni vzgojni koncepti, didaktični materiali, domišljija, igra, intelektualizacija, Montessori pedagogika, simbolna igra, waldorfska pedagogika
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Župan]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59869 Novo okno
UDK:37.091.4Montessori(043.2)
COBISS.SI-ID:22522632 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6LZDRVSV
Datum objave v DKUM:20.09.2016
Število ogledov:3285
Število prenosov:764
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARISON OF SOME ELEMENTS OF WALDORF AND MONTESSORI PEDAGOGICS
Opis:The dissertation, titled »The comparison of some elements of Waldorf and Montessori pedagogics« is of theoretic nature. It is based on academic literature which focuses on different pedagogical concepts of Montessori in Waldorf pedagogics. It presents the comparison of roles of environment, including tidiness and materials, which can be found in Montessori and Waldorf kindergartens, as well as similarities and differences between the role of teacher and children. It also compares authority in both kindergartens. The dissertation especially focuses on one of the main children activity – play or work (in Montessori kindergarten). The concept of play is defined with theories of several authors. The meaning of play in childhood is also researched. In the dissertation is included the classification of child’s play, based on Toličič, with special emphasis on symbolic play. In Montessori kindergartens this type of play can’t be found, which is why the meaning of symbolic play is further examined. In the dissertation is also included the view of both pedagogics on process of intellectualization in the kindergarten.
Ključne besede:alternative educational methods, didactic materials, imagination, play, intelectualization, Montessori pedagogics, waldorf pedagogics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici