Naslov: | UČINKOVITOST KOMUNICIRANJA PRI TRŽENJU HOTELSKO KONFERENČNIH STORITEV V HOTELU AZUL KRANJ |
---|
Avtorji: | ID Mihajl, Maja (Avtor) ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Mihajl_Maja_2016.pdf (700,21 KB) MD5: 3F40415E11E5AF4103BDB0BBB2DC9F9E
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Trženje turističnih storitev je v svoji osnovi kompleksen in dinamičen proces, v katerem komunikacija igra ključno vlogo. Namen diplomskega dela je preučitev vseh procesov in dejavnikov v podjetju Azul d.o.o., ki tekom trženja hotelsko konferenčnih storitev vplivajo na uspešnost komunikacije s tržnim okoljem. V okviru trženjskega spleta, ki je preplet vseh teh dejavnikov, nas je zanimalo predvsem trenutno vzpostavljeno stanje elementov spleta in način komuniciranja.
V raziskovalnem delu nas je po uvodni predstavitni podjetja Azul d.o.o. najprej zanimalo, kako so uporabniki zadovoljni s trenutno ponudbo hotelsko konferenčnih storitev. V nadaljevanju smo raziskovali, ali je komunikacija zaposlenih s potrošniki tekom procesiranja storitev na ustrezni ravni. Obenem nas je zanimalo, v kolikšni meri je trenuten obseg storitev v Azulu konkurenčen v odnosu do ostalih ponudnikov istovrstnih storitev. Predvsem nas je zanimalo, na poudarjanju katerih storitev se lahko gradi učinkovita konkurenčna prednost. Ugotavljali smo tudi, katerim skupinam potrošnikov trenutno prodajna služba posveča glavnino trženjskih aktivnosti. V povezavi s ciljnimi trženjskimi skupinami sta nas nadalje zanimali trenutna uporaba in izkoriščenost tržnih poti, preko katerih podjetje Azul d.o.o. prihaja v stik s potencialnimi in obstoječimi uporabniki. Nazadnje pa smo v procesu raziskovanja ugotavljali, na kakšen način, v kolikšnem obsegu in s kakšnimi sredstvi podjetje Azul d.o.o. promovira svoje storitve in utrjuje prepoznavnost blagovne znamke v tržnem okolju Kranja.
V diplomskem delu smo raziskovali s pomočjo več metod. Raziskovali smo z metodo opazovanja trenutnega stanja preko neposredne vključenosti v procese trženja. Del podatkov raziskovalnega dela je bilo pridobljenih na podlagi anketega vprašalnika, ki je bil razdeljen med uporabnike hotelskih storitev. Z analizo spletnih virov oziroma spletnih strani drugih hotelov smo pridobili podatke o obsegu konkurenčnih storitev. S pridobljenimi podatki smo prek primerjalne metode ugotavljali konkurenčne prednosti hotela Azul. Pri ugotavljanju obstoječega stanja smo si pomagali tudi z analizo SWOT, kjer so bile izpostavljene priložnosti, nevarnosti, prednosti in slabosti za obstoječe elemente trženjskega spleta.
Ugotovili smo, da je stopnja zadovoljstva s storitvami v tem trenutku pri uporabnikih le delna. Ugotovili smo tudi, da je hotel z izjemo nekaterih storitev boljši od konkurence. Način komuniciranja z uporabniki je tekom procesiranja storitev znotraj hotela zadovoljiv, medtem ko komunikacija z zunanjim tržnim okoljem ni dovolj učinkovita in ni dovolj usmerjena k dvigu prepoznavnosti blagovne znamke v tržnem okolju. Pri raziskovanju ciljnih tržnih skupin smo ugotovili, da tržni potencial ni dovolj izkoriščen, ter da bi bilo potrebno nadgraditi obstoječe tržne kanale oziroma vpeljati nove. |
---|
Ključne besede: | marketinški splet, promocijski splet, komuniciranje, strategija trženja, zadovoljstvo kupcev |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-59854  |
---|
COBISS.SI-ID: | 7696403  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:O9ECXVMB |
---|
Datum objave v DKUM: | 03.10.2016 |
---|
Število ogledov: | 1114 |
---|
Število prenosov: | 119 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |