| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVEDBA ODPRTOKODNEGA CRM V MANJŠEM PODJETJU
Avtorji:ID Špenko, Romana (Avtor)
ID Šmitek, Branislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Spenko_Romana_2016.pdf (3,15 MB)
MD5: C64ABF3880EE13687901FD0477C24A38
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Za upravljanje odnosov s strankami mnoga majhna podjetja v začetku ne uporabljajo temu namenjenih sistemov (CRM), temveč si pomagajo s standardnimi orodji, kot so npr. imenik, koledar in e-pošta. Sorazmerno z rastjo podjetja pa običajno raste tudi število strank, opravil in informacij, ki morajo biti pregledno zabeležene in posredovane. Pojavi se torej potreba po uvedbi CRM rešitve, v kateri bi bile integrirane vse funkcije upravljanja odnosov s strankami, od komunikacije po telefonu in e-pošti, do naročil, reklamacij in podobno. Glede na to, da so plačljive CRM rešitve uveljavljenih ponudnikov običajno prevelik finančni zalogaj za manjša podjetja, bomo v diplomski nalogi raziskali in predstavili uvedbo odprtokodnega CRM sistema v vzorčnem podjetju ter raziskali, kako lahko uvedba sistema pripomore k izboljšanju poslovanja in procesov znotraj podjetja.
Ključne besede:Upravljanje s strankami, Optimizacija procesov, CRM sistemi, Odprtokodna programska oprema, Odprtokodna skupnost
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59835 Novo okno
COBISS.SI-ID:7624467 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EMLDWUYN
Datum objave v DKUM:30.06.2016
Število ogledov:988
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEPLOYMENT OF AN OPEN SOURCE CRM IN A SMALL COMPANY
Opis:In their early days, many small businesses do not use dedicated customer relationship management (CRM) systems to manage their customer relations. Instead, they use standard tools, such as address books, calendars and e-mail. But as the business grows, the number of customers, load of tasks and amount of information that needs to be comprehensively stored and transmitted increase as well. Therefore, companies need to implement a CRM solution that would include all functions of customer management, from telephone and e-mail communication to orders, complaints etc. Taking into consideration that commercial CRM systems provided by established software vendors are usually too much of a financial burden for small companies, in this diploma thesis, we will explore and present a deployment of an open source CRM system in a fictional small company. We will also look into the benefits of the implementation of such system for the operations and processes of the company.
Ključne besede:Customer management, Process optimisation, CRM systems, Open source software, Open source community


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici